Puslapis 12

K-28 karbiuratoriaus reguliavimas?

Parašytas: 02 Spa 2010, 16:36
Gedemenas
Susidūriau su šiokia tokia problema. Užvedu savo motociklą, tačiau nedirba ant laivų apsukų, reikia vis akseleruoti. Bandžiau reguliuoti karbiuratorių, nepavyksta. Gal galėtumete papasakoti kaip reguliuoti k-28 karbiuratorių? Nuotraukoje pažymėjau varžtus skaičiais...abu sukinėjau ir vis beviltiškai.
Dėkingas už suteiktą informaciją.

Parašytas: 02 Spa 2010, 16:47
Viktoraz3
1. Reguliuoja laisvas apsukas.
2. Reguliuoja mišinio riebuma.

Parašytas: 02 Spa 2010, 17:03
Joris
Pirmas varžtelis atrodo labai daug išsuktas, pabandykite jį daugiau susukti.

Parašytas: 03 Spa 2010, 14:44
Gedemenas
supratau, pirmas varžtas laisvos apsukos...gal kažkas ir pavyks?o kaip su mišinio riebumu?kaip žinototi, kad jis tinkamas?? Ir dar vienas prašymas, gal kas turi K-28 karbiuratoriaus kokius brėžinius?turėjau du karbiuratorius ir abu buvo nesukomplektuoti, tad pagaminau vieną. Sakau gal kažką praleidau, nesudėjau?? :shock:

Parašytas: 03 Spa 2010, 14:57
marjaxxx
Reguliavimas gana nesunkus. Nustatyk kad dirbtų nepadavus "gazo" su apsukų varžteliu, o kuro mišinio varžtelį sukiok ir ieškok padėties, kada bus aukščiausios apsukos. Gali tekti ir adatą pakilot. Jei neveiks, tai arba žikleriai ne tokie, arba kažkas labai susidėvėję

Parašytas: 03 Spa 2010, 15:55
Raimis
Pirmiausia reikia įsitikinti, ar tikrai sandarus įsiurbimo traktas. Toliau- įsitikinti, ar viskas karbiuratoriuje yra ir tvarkingai sudėta į savo vietas. Tada pats reguliavimas (kaip rašė kolega marjaxx) visiškai nesudėtingas:
1. Įsukamas laisvų apsukų varžtelis (1) tiek, kad variklis dirbtų tolygiai ir negestų. Kadangi jis tiesiog kilnoja sklendę, šis veiksmas tolygus akseleratoriaus rankenėlės pasukimui.
2. Sukant riebumo varžtelį (2) surandama padėtis, kai variklis dirba didžiausiais sūkiais.
3. Varžteliu (1) sūkiai sumažinami iki minimalių stabilių.
Toliau kartojami 2. ir 3. veiksmai tol, kol 2. veiksmas neduoda sūkių didėjimo efekto.

Parašytas: 03 Spa 2010, 17:37
Gedemenas
ačiū už paaiškinimus. Ant "popieriaus" viskas tikrai atrodo nesudetingai...bandysiu ryt pritaikyti praktiškai :wink:

Re: K-28 karbiuratoriaus reguliavimas?

Parašytas: 16 Lie 2011, 20:41
blackrawen
tuo paciu kad nekurt kitos temos prasysiu ir as pagalbos karburatorius toks pat tik yra k28l variklis dirba gan padoriai nuemus oro filtra.Degimo misini bandziau sureguliuot kaip raset kuro misinio varsteli buvau visiskai isukes ir issukes niekas nesikeicia ir nera dideles traukos pavaziavus riedant ant pavaros trumpam atsiranda grazus variklio darbas po to vel tarsi tvinkciotu(nemokejau kitaip paaiskint nepykit uz zargona)

Re: K-28 karbiuratoriaus reguliavimas?

Parašytas: 18 Lie 2011, 18:27
blackrawen
bandziau kilnot adata niekas nesikeicia

Re: K-28 karbiuratoriaus reguliavimas?

Parašytas: 05 Rgp 2011, 00:07
sth55
O ka daryt jeigu uzsikuria gerai,be apkrovos apsukas ima,bet dirba tik su istrauktu podsosu,uzdedant apkrovos su istrauktu podsosu uzsigazuoja,o be pososo dirba netolygiai,i gaza beveik nereguoja?karbiuratoriu perrinkau,pilnai isploviau,prapuciau,reguliavau ir adatos lygi ir varztu riebuma,bet skirtumo beveik nebuvo.