Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

K-28 karbiuratoriaus reguliavimas?
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=1&t=29898
Puslapis 12

Autorius:  Gedemenas [ 2010 Spa 02 Šeš, 16:36 ]
Pranešimo tema:  K-28 karbiuratoriaus reguliavimas?

Susidūriau su šiokia tokia problema. Užvedu savo motociklą, tačiau nedirba ant laivų apsukų, reikia vis akseleruoti. Bandžiau reguliuoti karbiuratorių, nepavyksta. Gal galėtumete papasakoti kaip reguliuoti k-28 karbiuratorių? Nuotraukoje pažymėjau varžtus skaičiais...abu sukinėjau ir vis beviltiškai.
Dėkingas už suteiktą informaciją.

Prikabinti failai:
Failo aprašymas: karbiuratorius

karbiuratorius.JPG
karbiuratorius.JPG [ 54.97 KiB | Peržiūrėta 3153 kartus(ų) ]

Autorius:  Viktoraz3 [ 2010 Spa 02 Šeš, 16:47 ]
Pranešimo tema: 

1. Reguliuoja laisvas apsukas.
2. Reguliuoja mišinio riebuma.

Autorius:  Joris [ 2010 Spa 02 Šeš, 17:03 ]
Pranešimo tema: 

Pirmas varžtelis atrodo labai daug išsuktas, pabandykite jį daugiau susukti.

Autorius:  Gedemenas [ 2010 Spa 03 Sek, 14:44 ]
Pranešimo tema: 

supratau, pirmas varžtas laisvos apsukos...gal kažkas ir pavyks?o kaip su mišinio riebumu?kaip žinototi, kad jis tinkamas?? Ir dar vienas prašymas, gal kas turi K-28 karbiuratoriaus kokius brėžinius?turėjau du karbiuratorius ir abu buvo nesukomplektuoti, tad pagaminau vieną. Sakau gal kažką praleidau, nesudėjau?? :shock:

Autorius:  marjaxxx [ 2010 Spa 03 Sek, 14:57 ]
Pranešimo tema: 

Reguliavimas gana nesunkus. Nustatyk kad dirbtų nepadavus "gazo" su apsukų varžteliu, o kuro mišinio varžtelį sukiok ir ieškok padėties, kada bus aukščiausios apsukos. Gali tekti ir adatą pakilot. Jei neveiks, tai arba žikleriai ne tokie, arba kažkas labai susidėvėję

Autorius:  Raimis [ 2010 Spa 03 Sek, 15:55 ]
Pranešimo tema: 

Pirmiausia reikia įsitikinti, ar tikrai sandarus įsiurbimo traktas. Toliau- įsitikinti, ar viskas karbiuratoriuje yra ir tvarkingai sudėta į savo vietas. Tada pats reguliavimas (kaip rašė kolega marjaxx) visiškai nesudėtingas:
1. Įsukamas laisvų apsukų varžtelis (1) tiek, kad variklis dirbtų tolygiai ir negestų. Kadangi jis tiesiog kilnoja sklendę, šis veiksmas tolygus akseleratoriaus rankenėlės pasukimui.
2. Sukant riebumo varžtelį (2) surandama padėtis, kai variklis dirba didžiausiais sūkiais.
3. Varžteliu (1) sūkiai sumažinami iki minimalių stabilių.
Toliau kartojami 2. ir 3. veiksmai tol, kol 2. veiksmas neduoda sūkių didėjimo efekto.

Autorius:  Gedemenas [ 2010 Spa 03 Sek, 17:37 ]
Pranešimo tema: 

ačiū už paaiškinimus. Ant "popieriaus" viskas tikrai atrodo nesudetingai...bandysiu ryt pritaikyti praktiškai :wink:

Autorius:  blackrawen [ 2011 Lie 16 Šeš, 20:41 ]
Pranešimo tema:  Re: K-28 karbiuratoriaus reguliavimas?

tuo paciu kad nekurt kitos temos prasysiu ir as pagalbos karburatorius toks pat tik yra k28l variklis dirba gan padoriai nuemus oro filtra.Degimo misini bandziau sureguliuot kaip raset kuro misinio varsteli buvau visiskai isukes ir issukes niekas nesikeicia ir nera dideles traukos pavaziavus riedant ant pavaros trumpam atsiranda grazus variklio darbas po to vel tarsi tvinkciotu(nemokejau kitaip paaiskint nepykit uz zargona)

Autorius:  blackrawen [ 2011 Lie 18 Pir, 18:27 ]
Pranešimo tema:  Re: K-28 karbiuratoriaus reguliavimas?

bandziau kilnot adata niekas nesikeicia

Autorius:  sth55 [ 2011 Rgp 05 Pen, 0:07 ]
Pranešimo tema:  Re: K-28 karbiuratoriaus reguliavimas?

O ka daryt jeigu uzsikuria gerai,be apkrovos apsukas ima,bet dirba tik su istrauktu podsosu,uzdedant apkrovos su istrauktu podsosu uzsigazuoja,o be pososo dirba netolygiai,i gaza beveik nereguoja?karbiuratoriu perrinkau,pilnai isploviau,prapuciau,reguliavau ir adatos lygi ir varztu riebuma,bet skirtumo beveik nebuvo.

Puslapis 12 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/