Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos 1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms. 2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai. 3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img"). 7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja. 9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai. Plačiau: Visos taisyklės
Autorius |
Žinutė |
hid3
|
Parašytas: 2024 Kov 02 Šeš, 1:03 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2022 Geg 28 Šeš, 19:51 Pranešimai: 22
|
Sveiki, gal kas esat susidūrę su automobilio įsigyjimu ir registravimu (kaip istorinę TP), kuris turi dar tarybinius (~1973 m.) dokumentus ir juodus valstybinius numerius? Kokia yra procedūra, kokie būtinai reikalingi dokumentai, kokie gali būti kabliukai? Kadangi senuose dokumentuose nėra nurodyta nei transporto priemonės klasė, nei sava ar maksimali masė, nei sėdimų vietų skaičius, nei variklio tūris/galia, spėju bus reikalinga ekspertizė? Kiek maždaug toks malonumas gali kainuoti? O taip pat, ar įmanoma kažkaip prieš perkant apsisaugoti ir įsitikinti, kad galiausiai sutvarkius automobilį pavyks sėkmingai užregistruoti? Labiausiai nesinori užsirauti ant tokio varianto, kai nusiperki, investuoji, sutvarkai viską, praėni T.A. ir t.t., ir galiausiai tau atsisako jį registruoti dėl kokios nors banalios priežasties.... Su ta registracija kažkokia nesąmonė padaryta, kad turi iš pradžių T.A. ir visus kitus formalumus praeiti, o tik tada registruoti
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
Ledūklis
|
Parašytas: 2024 Kov 03 Sek, 14:35 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 29 Sek, 1:03 Pranešimai: 1412 Miestas: Alytus
|
Šimtą kartų klausta tema. Jokių problemų nėra. Sutartis su tuo iš ko perki, draudimas, TA, ekspertizė, registravimas. Numerius jei nori pasilikt senus, nusiimi ir sakai kad pamečiau ar nebuvo. Kartais net neklausia. Duomenis surašys per ekspertizę. Gali turėt instrukciją auto, bus greičiau. Tai daugiau formalumas ir pinigų paėmimas, nieko ten ypatingo. Jei kėbulo nr. atitinka dokumentuose, jokių problemų nebus. Kadangi tvarkos nuolat keičiasi, gali skambint tiesiai į Regitrą ir viską paaiškins. Nėr čia ko kažko bijot ir įsivaizduot grėsmės, paprastos procedūros. Tik varyk nuo ryto ir nusiteik kad užtruks, kartais 2 dienų prireikia. Ir už viską užmokėt.
_________________ Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
|
|
Į viršų |
|
|
Ledūklis
|
Parašytas: 2024 Kov 03 Sek, 14:38 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 29 Sek, 1:03 Pranešimai: 1412 Miestas: Alytus
|
Ai jei darysi istorinę, tai gali reikt daugiau duomenų, popierių ir pan. Patarimas - istorinės nedaryk. Nebent matai tame prasmę sau kažkokią, o šiaip tai ten minusas.
_________________ Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
|
|
Į viršų |
|
|
hid3
|
Parašytas: 2024 Kov 04 Pir, 21:30 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2022 Geg 28 Šeš, 19:51 Pranešimai: 22
|
Dėkui už atsakymą. Į Regitrą skambinausi, tai tas jų konsultantas pats parinosi, į kai kuriuos klausimus negalėjo atsakyt. Šiaip pastebėjau, kai kai kuriuos niuansus geriau žino perekūpas Antanas iš gretimo kiemo, nei tie Regitros specai. Pamenu per karantiną 2020 metais irgi teko kreiptis į Regitrą telefonu, tai irgi nedaug naudos buvo. Kėbulo nr. lyg ir atitinka. Bet vat lentelė yra visiškai išblukusi, iš jos ten nieko neįskaitoma. matomi tik kai kurie skaičiai, kurie buvo išmušti joje. T.y. fragmentas kėbulo numerio ir dar kažkas (gal variklio nr arba numeris atsarginių dalių užsakymui). Mąstau, ar dėl to gali kilt problemų. Pardavėjas (šiuo atveju perekūpas) kaip supratau turi sutartį su senu savininku, kuris įrašytas tarybiniuose dokumentuose sutartį. Tik ta sutartis niekur neregistruota, vos ne ranka pasirašyta. Savininkas, kuris originale įrašytas, jau matomai miręs. Vat ir galvoju, ar neiškils čia kam nors kokių neaiškumų Beje, o kodėl registravimas kaip istorinę TP yra minusas? Esu registravęs vieną TP kaip istorinę, bet ji turėjo lietuvišką registraciją ir normalius šiuolaikinius dokumentus. Dėkui!
|
|
Į viršų |
|
|
Ledūklis
|
Parašytas: 2024 Kov 11 Pir, 21:13 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 29 Sek, 1:03 Pranešimai: 1412 Miestas: Alytus
|
Yra niuansai tame, kad vienam mieste ir/ar vienas darbuotojas/konsultantas/ar tas pats Antanas gali papasakot vis kitaip. Aš rašau iš savo patirties, o ne iš nuogirdų, viską registruodavau Alytuje ir ne vieną kartą. Kabinėjimosi lygis priklausė nuo darbuotojų ant kokio pataikai, bet esmė ta pati. Kiti žmonės gyvena savo visatose ir gali būt kitaip, bet jei pasauly būtų tvarka ir sąžinė, įstatymai juk vienodi... Lentelės gali ir išvis nebūt, bet jei ji yra tai geriau. Jei niekas ten neperkalinėta tai bus garantuotai gerai. Svarbiausia yra rėmo ar kėbulo numeris, kad visur atitiktų. Savininkas koks CCCP pase jokio skirtumo. Duomenų nėra. Sutartis turi būt surašyta su tuo žmogum IŠ KURIO PIRKAI. Svarbiausia GYVAS žmogus BE JOKIŲ SKOLŲ VALSTYBEI. Kaimynas, pardavėjas, perekupas, Antanas, Romas ar bilekas. Minusų daryt istorinę dabar gausu: papildomi duomenys ir popierizmai, mašina turės atitikt dabartinius istorinės standartus, nagalėsi su ja daryt ką nori (perdarinėt, dėt dujas, dyrbt stroikėse, dažyt ružavu perlamutru ar pan.). Yra tikimybė, kad už tai nubaus, atims statusą, TA ar pan. Istorinė yra pavojingesnė, nes TA periodas ilgesnis ir dažnai žmonės neprižiūri techn. dalies piktybiškai, kas sukelia pavojų eisme ir aplinkinių pasipintinimą. Taip pat neišvengsi kvailų klausimų dėl kitokios numerių kombinacijos. Istorinė registracija trunka neamžinai, metai bėga greitai, ir už visas tas procedūras mokėsi vėl ir vėl, taip kad visoki sutaupymai ar TA prastūmai yra tik iliuzija. Pliusų yra, bet jų mažiau. Tarkim, Kaune kažkurioj vietoj asisatysi ir už stovėjimą mokėt nereiks. (Jei ten kada iš vis važiuosi). Turėjau visokių mašinų, ir registracijų ir viskas iš patirties. Maloniai rekomenduoju neprisidaryti gyvenime bereikalingų problemų iš nieko, nes paskui kai užklumpa rimtos, supranti. Sėkmės visiems, būkit sveiki.
_________________ Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
|
|
Į viršų |
|
|
hid3
|
Parašytas: 2024 Kov 12 Ant, 23:08 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2022 Geg 28 Šeš, 19:51 Pranešimai: 22
|
Dėkoju už atsakymus ir išaiškinimus. Dėl istorinio statuso ir visų niuansų. Šiaip pakankamai seniai seku situaciją kas liečia istorines auto, ir, mano nuomone, situacija netgi lengvėja. Anksčiau istorinėm auto reikėdavo gauti atitikties sertifikatą iš kažkokių akredituotų ale autoklubų. Žinoma, už tai jiems reikėdavo susimokėti "simbolinį" mokestį. Dabar to neliko, nes vertinimą atlieka T.A. kontrolierius (ne bet koks, žinoma). Seniau reikėdavo, kad būtų praėję bent 30 metų nuo modelio gamybos pabaigos, dabar užtenka 25 metų. Po truputį leidžia vadžias.... Nematau ženklų, kad istorinėms auto būtų ruošiami kažkokie apsunkinimai. Taip, perdarymo galimybės ribotos, dėl ružavos spalvos ir dujų taip pat. Stroikėse dirbt galėsi, tik negalėsi būtent su auto daryti komercinės veiklos. Bet pats kaip statybioras, galėsi laisvai į stroijkę atvaryt su istorine, nors ir kasdieną. Jokių reglamentuotų (kažkokiais teisės aktais) apribojimų ar sankcijų tam bent jau kol kas nėra. Let's get real, tie, kas darosi istorinio statuso TP, tikrai nesiruošia ten daryti modifikacijas, dėt dujas ar varyt į stroijkę Kvailų klausimų dėl "numerių kombinacijos" tikrai nebus. Vilniuje pilna mašinų su įvairiausiais numeriais (pradedant nuo tų olandiškų, kurie parašyti tiesiog markeriu, ir jie iš tiesų yra galiojantys, baigiant vardiniais numeriais iš dviejų-trijų simbolių kombinacijos). Numeriu jau nieko nebenustebinsi. 2 metus važinėjau su H numeriais, niekad niekam nekilo jokių klausimų, nebuvo jokių problemų parkinguose, apmokant už stovėjimą ar pan... Dėl registracijos - na, šiaip registracija tokia pati kaip ir visoms auto. Niekur net liudijimo pastabose nepažymėta, jog TP statusas istorinis. Stipriai abejoju, kad registracija gali keistis. Nes, jei neklįstu, šiai dienai dar laikoma galiojančia registracija, kurios liudijimas yra laminuotas plastikinis popieriukas (kuris ėjo nuo ~1993 m.). Taip, sutinku, pirminis istorinio statuso gavimas yra šiek tiek miglota procedūra (dėl to, kaip ir minėjot, papldomo popierizmo ir reikalingų pateikimui duomenų), o ir kaina būna žymiai didesnė, nei standartiškai. TA/ekspertizę praėjau iš antro karto, nes pirmą kartą tiesiog nustatė, kad atsilaisvinus vairo kolonėlė ir bėgo alyva iš greičių dėžės (pats nepastebėjau nei vieno, nei kito defekto, kuomet ruošiausi TA). Jei ekspertizė nepraeinama ties popierizmu, tai pakartotinė kainuoja laaabai brangiai. Bijau sumeluot, bet man regis kaina kaip pirminės.
|
|
Į viršų |
|
|
kęstutis
|
Parašytas: 2024 Kov 13 Tre, 9:34 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 15:49 Pranešimai: 1252 Miestas: Šilutė
|
""Dėl registracijos - na, šiaip registracija tokia pati kaip ir visoms auto. Niekur net liudijimo pastabose nepažymėta, jog TP statusas istorinis. Stipriai abejoju, kad registracija gali keistis. Nes, jei neklįstu, šiai dienai dar laikoma galiojančia registracija, kurios liudijimas yra laminuotas plastikinis popieriukas (kuris ėjo nuo ~1993 m.)."" Istorinio statuso pripažinimas galioja 10 metų. Taigi registracijos liudijime atsiranda įrašas iki kada transporto priemonė yra registruota. Po tų 10 metų nepraėjus naujo įvertinimo, transporto priemonė gali "pakibti" - viešajame eisme dalyvavimas uždraustas. Jei tarkime po 10 m.pasikeis reikalavimai ir istorinio statuso neišduos, ar šiai transporto priemonei yra numatytas kelias grįžti prie įprastinės registracijos naudojamos kasdieniniams poreikiams
|
|
Į viršų |
|
|
kęstutis
|
Parašytas: 2024 Kov 13 Tre, 17:21 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 15:49 Pranešimai: 1252 Miestas: Šilutė
|
hid3 rašė: Įdomiai. Nuo kada čia toks dalykas įvestas? Ir kuriame laukelyje rašoma ta data? Niekaip nerandu jokios tokios datos saviškiame Aš su istoriniu statusu auto neturiu tai užrašų pakomentuoti negaliu, bet teko bendrauti su žmogumi turinčiu istorinį transportą registruotą dar prie rudų numerių tai registracijos terminas buvo ant numerių lipduko ir pasakojo kad ir tech. pase ta pati data. Tarkime jei to įrašo pas jus ir nėra, bet statuso galiojimas pasibaigė - tai kaip suprantu transporto priemonė viešajame eisme stabdoma kol atsiras naujas pripažinimas. Manau kad veikia taip pat kaip neturint draudimo ar tech. apžiūros .
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 6 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
Jonas Kakava
» 2024 Bal 13 Šeš, 18:19
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
hid3
» 2024 Kov 02 Šeš, 1:03
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
satsek12
» 2024 Kov 26 Ant, 10:08
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
Valkata
» 2024 Vas 26 Pir, 11:34
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
Audifanas123
» 2024 Vas 04 Sek, 19:03
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
Smygolas
» 2024 Sau 21 Sek, 22:31
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
Kro0liK
» 2023 Rgs 22 Pen, 18:37
|
|
Kuro bako padengimas rūdims atsparia medžiaga
zpla
» 2023 Rgs 22 Pen, 21:31
|
|
Reikia Kauniečių pagalbos.
sgso
» 2023 Rgs 14 Ket, 14:01
|
|
Karburatoriaus Pekar K68 adatos guma
inkilas
» 2023 Rgs 02 Šeš, 21:01
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Bal 13 Šeš, 18:19
Jonas Kakava
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 28 Ket, 11:43
marjaxxx
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 26 Ant, 10:08
satsek12
|
|
Senos automobilinės radijos perdarymas į FM
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 26 Ant, 10:06
satsek12
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 26 Pir, 11:34
Valkata
|
|
Dazymas
[ Eiti į: 1 ... 33, 34, 35 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 19 Pir, 23:41
kukutis
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 04 Sek, 19:03
Audifanas123
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 21 Sek, 22:31
Smygolas
|
|
Pakonsultuokite dėl smėliavimo
[ Eiti į: 1 ... 13, 14, 15 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 16 Ant, 20:02
npn
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgs 25 Pir, 8:28
virginijus007
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|