Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
kabrioletas
Moderatoriai: TVR, Moderatoriai
-
- Forumietis
- Pranešimai: 169
- Užsiregistravo: 18 Bir 2004, 19:27
- Miestas: Alytus
kabrioletas
Sveiki forumiečiai, galvoju apie projektą iš moskvičiaus padaryti coupe kabrioletą, kaip dėl dokimentų ar reikėtų juos keisti? Ir kaip dėl kėbulo stiprinimo, ką reikia daryti?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 68
- Užsiregistravo: 09 Bir 2008, 14:21
- Miestas: Antalieptė/Kaunas
Re: kabrioletas
Dėl dokumentų tai iškils nemažai bėdų. Busi pasiustas į ekspertizes, ten paprašys krūvos skaičiavimų kurių kiek žinau pats jei nesi inžinierius irgi negali atlikti.
Kas dėl kėbulo automatiškai reikės tvirtinti dugną, kad automobilis nelūžtų pusiau. Geriausia tokiems žaidimams naudoti mašinas kurių kėbulas stovi ant rėmo tada jokio papildomo tvirtinimo nereikėtų.
P.S. Nežinau kiek tai svarbu ekspertizės metu, bet saugumas manau turėtų būti pirmoje vietoje todėl reiktų kažką sugalvoti kad jei kartais būtų virstama galva liktų ant pečių, o ne bulvių lauke
Kas dėl kėbulo automatiškai reikės tvirtinti dugną, kad automobilis nelūžtų pusiau. Geriausia tokiems žaidimams naudoti mašinas kurių kėbulas stovi ant rėmo tada jokio papildomo tvirtinimo nereikėtų.
P.S. Nežinau kiek tai svarbu ekspertizės metu, bet saugumas manau turėtų būti pirmoje vietoje todėl reiktų kažką sugalvoti kad jei kartais būtų virstama galva liktų ant pečių, o ne bulvių lauke
"Duodami patarimai, bet neduodama proto jais naudotis." - F. de Larošfuko
+37061645934, Nerijus
+37061645934, Nerijus
-
- Forumietis
- Pranešimai: 68
- Užsiregistravo: 09 Bir 2008, 14:21
- Miestas: Antalieptė/Kaunas
Re: kabrioletas
Dar kad kėbulo tvirtinimas privalomas gali įsitikinti palyginęs serijinės gamybos automobilius pvz:
BMW 3 series(E46) 330i, sedanas sveria 1400kg, kabrioletas 1550kg. Varikliai ir greičių dėžės identiškos plius kabrioletas dar ir kupė, o kupė dar lengvesnė nei sedanas
BMW 3 series(E46) 330i, sedanas sveria 1400kg, kabrioletas 1550kg. Varikliai ir greičių dėžės identiškos plius kabrioletas dar ir kupė, o kupė dar lengvesnė nei sedanas
"Duodami patarimai, bet neduodama proto jais naudotis." - F. de Larošfuko
+37061645934, Nerijus
+37061645934, Nerijus
-
- Forumietis
- Pranešimai: 209
- Užsiregistravo: 10 Kov 2008, 13:39
- Miestas: rajonas
Re: kabrioletas
Jei jau klausiama tokių klausimų, tai tokių projektų geriau nei nepradėti. Pradžiai - stogas vienas iš konstrukcijos tvirtumą palaikančių elementų, jo netekus kėbulą neišvengiamai reiktų standinti, o tai be abejo papildomų kėbulo elementų virinimas + reiks plieno profiliais stiprinti ir priekinio lango rėmą kuris taps papildomo saugumo elementu (verčiantis avarijoje tik nuo jo priklausys ar liksi su galva). Pats tokius darbus jei ir atliksi, tai einant ekspertizę reiks dokumento, kad tai atliko tokiais darbais turinti teisę verstis firma, dar ekspertizei reiks skaičiavimų kaip be stogo kebulas nusilps ir kaip ir kokie nauji pačio privirinti kėbulo elementai užtikrins kėbulo standumą ir saugumą. Apskritai Lietuvoje tokio projekto patvirtinimui gali būti pasiūlyta kreiptis į automobilio gamintoją nes tai naujo tipo kėbulas šiam automobiliui kuriam reikia setifikato (o gamintojas tai miręs...) todėl vienas iš realių tokio projekto dokumentų gavimo ir galimybės priregistruoti kelių - Estija (kas ten ir kaip - domėkis pats). Dar viena problema - pats stogas, moskvičius siauresnis už daugumą automobiliu kuriu kabrioletų stogus galima jam panaudoti, todėl, ko gero, teks perdarinėti ar konstruoti naujai ir patį stogą, nes labai tikėtina, kad toks koks jis stovi ant opel astros, ford escort, vw ar kitų šrotinių auto - netiks.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 241
- Užsiregistravo: 02 Rgs 2011, 12:11
Re: kabrioletas
Snoopy rašė:Dar kad kėbulo tvirtinimas privalomas gali įsitikinti palyginęs serijinės gamybos automobilius pvz:
BMW 3 series(E46) 330i, sedanas sveria 1400kg, kabrioletas 1550kg. Varikliai ir greičių dėžės identiškos plius kabrioletas dar ir kupė, o kupė dar lengvesnė nei sedanas
coupe sunkesnis uz sedana.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 876
- Užsiregistravo: 28 Spa 2010, 22:12
Re: kabrioletas
Maskvekas rašė:Sveiki forumiečiai, galvoju apie projektą iš moskvičiaus padaryti coupe kabrioletą, kaip dėl dokimentų ar reikėtų juos keisti? Ir kaip dėl kėbulo stiprinimo, ką reikia daryti?
Okoks moskviako modelis??????????
Jeigu 401 tai jie buvo gaminami kabriais-400-420A
-
- Forumietis
- Pranešimai: 174
- Užsiregistravo: 29 Gru 2013, 17:27
Re: kabrioletas
Buvo i Izevsko kombi .kaip ir caupe .gali vietoj keturiu duru padaryt dvi .ir dar buvo tokie Kablukai vadinami ,kaip ww cady .gal toki panaudot .manau puse jau nupjauta..
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 831
- Užsiregistravo: 30 Kov 2011, 15:37
- Miestas: Druskininkai
Re: kabrioletas
HotRod rašė:Buvo i Izevsko kombi .kaip ir caupe .gali vietoj keturiu duru padaryt dvi .ir dar buvo tokie Kablukai vadinami ,kaip ww cady .gal toki panaudot .manau puse jau nupjauta..
Kablukas ne labai, dugno nepadarysi gale keleiviams sėdėt, nebent kemperis
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
-
- Forumietis
- Pranešimai: 174
- Užsiregistravo: 29 Gru 2013, 17:27
Re: kabrioletas
Pasirodo buvo.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 831
- Užsiregistravo: 30 Kov 2011, 15:37
- Miestas: Druskininkai
Re: kabrioletas
Москвич-408 Турист – опытное купе-кабриолет Gaila, bet tik eksperimentinis...
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353