Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Vykdomas projektas Jawa 354, 1961 metai (atkuriamieji darbai)

Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.

Moderatoriai: TVR, Moderatoriai

Vartotojo avataras
Giedryz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 236
Užsiregistravo: 07 Rgp 2012, 10:04
Miestas: Alytus

Re: Jawa 354, 1961 metai (atkuriamieji darbai)

Standartinė Giedryz »

354 variklio galvų remontas, aplaužytų aušinamųjų briaunų atstatymas.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Giedryz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 236
Užsiregistravo: 07 Rgp 2012, 10:04
Miestas: Alytus

Re: Jawa 354, 1961 metai (atkuriamieji darbai)

Standartinė Giedryz »

Iš dviejų vietą gerą pasigaminti pavyko ;) Trūksta geros būklės bako, jei iki sezono negausiu geros būklės teks tvarkyti savo seną ...
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Giedryz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 236
Užsiregistravo: 07 Rgp 2012, 10:04
Miestas: Alytus

Re: Jawa 354, 1961 metai (atkuriamieji darbai)

Standartinė Giedryz »

Kuro kamštis su užrakinimo sistema ir keletas blizgučių ateinančiam sezonui, o jis jau jau labai greitai.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Giedryz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 236
Užsiregistravo: 07 Rgp 2012, 10:04
Miestas: Alytus

Re: Jawa 354, 1961 metai (atkuriamieji darbai)

Standartinė Giedryz »

2021 02 08 darbeliai prie jawos 354 nesibaigiančio projekto :)
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Giedryz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 236
Užsiregistravo: 07 Rgp 2012, 10:04
Miestas: Alytus

Re: Jawa 354, 1961 metai (atkuriamieji darbai)

Standartinė Giedryz »

2021 04 15 darbeliai prie jawos.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Giedryz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 236
Užsiregistravo: 07 Rgp 2012, 10:04
Miestas: Alytus

Re: Jawa 354, 1961 metai (atkuriamieji darbai)

Standartinė Giedryz »

Aišku dar nėra viskas padarytą ką noriu padaryti, tačiau jau sezonas prasideda ir reikia pradėti mėgautis kelionėmis..
Planų pakeliauti yra daug, o kaip gausis tai laikas viską parodys.
Kol jawa važiuos reiks pamažu pradėti judinti ir komplektuoti jawa lopšelį, nes kas čia be liko tuoj 2 metai ir vėl reiks važiuoti į TA centrą pasiimti techninės apžiūros teigiamą pažymą ;) iki kitų susitikimų kelyje...
P.S. dažnesni foto papildymai yra facebook paskyroje jei kam įdomu užsukit


https://www.facebook.com/Senovinestechnikosgarazas
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
virginijus007
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1237
Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
Miestas: Mažeikiai

Re: Jawa 354, 1961 metai (atkuriamieji darbai)

Standartinė virginijus007 »

Giedryz rašė:2021 02 08 darbeliai prie jawos 354 nesibaigiančio projekto :)


Dėl vaizdo po galvutėmis.

Kokią alyvą maišot į benziną? Pagal nuodegulių kiekį ir nuvažiuotus kilometrus manau, kad alyva pilama nekokios kokybės, arba jos pilama labai daug, arba riebus kuro mišinys, arba visi arba keletas kartu iš šių variantų.
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Vartotojo avataras
Giedryz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 236
Užsiregistravo: 07 Rgp 2012, 10:04
Miestas: Alytus

Re: Jawa 354, 1961 metai (atkuriamieji darbai)

Standartinė Giedryz »

virginijus007 rašė:
Giedryz rašė:2021 02 08 darbeliai prie jawos 354 nesibaigiančio projekto :)


Dėl vaizdo po galvutėmis.

Kokią alyvą maišot į benziną? Pagal nuodegulių kiekį ir nuvažiuotus kilometrus manau, kad alyva pilama nekokios kokybės, arba jos pilama labai daug, arba riebus kuro mišinys, arba visi arba keletas kartu iš šių variantų.



Variklinė alyva yra naudojama "MOTUL" įdėsiu foto. maišau 5 litrai alyvos ir 120 mg tepalo. O dėl riebaus mišinio nežinau dabar suliesintas kaip buvo daroma "apkatkė" tai buvo truputį daugiau tepalo pilama ir kuro daugiau paduodama bet tai buvo 600 km .. Tai gal pati pradžia tokia buvo ir apdegino stūmoklius.. Toks senas moto yra man pirmas tai dar labai daug eksperimentuoju.
Jei turi kokių pasiūlymų dėl alyvos ar ar ko nors kito patarimų mielai išklausysiu įvertinsiu bet galutinį sprendimą savo padarysiu. Labai yra malonu bendrauti su tais kurie tikrai supranta bando daro gaunasi ar nesigauna bet vis tiek daro.. Tai toks ir aš esu ;)
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Giedryz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 236
Užsiregistravo: 07 Rgp 2012, 10:04
Miestas: Alytus

Re: Jawa 354, 1961 metai (atkuriamieji darbai)

Standartinė Giedryz »

2021 05 29 Kaune retro mugės metu nusipirkau keletą dalių. Bandysim uždėti ant mano turimos jawos...
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Re: Jawa 354, 1961 metai (atkuriamieji darbai)

Standartinė tadas1991 »

Tepalas gal ir geras, bet turbūt ne visai tokiai technikai. Net aprašyme jos - kartingų varikliams, dirbantiems dideliais sūkiais, iki 23000aps/min. Kitas dalykas, kad kartingų varikliai dažniausiai turi dirbtinį aušinimą ventiliatoriumi, o klasikiniai motociklai tik aušinimo briaunas, todėl gali skirtis ir temperatūrinis rėžimas.
Jei nori naudoti Motul, yra motociklinės alyvos dvitaktės visas asortimentas šio gamintojo. Mineralinė Motul 100 2T, kurios už tokią pat kainą gausi trigubai daugiau (4L kaina apie 20eur). Jei nori pusiau sintetinio ar sintetinio, yra 510 ar 710 2T. Yra netg 800 2T racing linija, bet ten irgi aukštasūkiams labai stipriai apkrautiems varikliams. Jawos motoras senovinis, ir tepalas šiuolaikinis jam gerai, bet geriau tegul būna didesnės klampos, panašus į tą, kas buvo naudojama projektuojant šiluminius tarpelius ir tepalo pasklidimą po variklį, kad pasiektų visas reikalingas tepti ir aušinti dalis, negu kad būtinai su esterais.
Į senų automobilių variklius juk irgi nepilam 0W20 alyvos. Ne tik prakiurtų per visur, kur tik įmanoma, bet ir galimai būtų problemų su tepalo slėgiu bei dalys, kurios tepamos ne iš siurblio, o taškymo būdu, nebūtinai gautų pakankamai tepalo. Ta pati priežastis, dėl kurios į pavarų dėžes ir reduktorius nerekomenduojama pilti per daug tepalo, nes stipriai padauginus mažiau taškosi, nebepatenka visur, kur reikia, būna ir putoja.