Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
|
|
Puslapis 1 iš 1
|
[ 10 pranešimai(ų) ] |
|
Autorius |
Žinutė |
Ledūklis
|
Parašytas: 2020 Gru 13 Sek, 19:43 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 29 Sek, 1:03 Pranešimai: 1412 Miestas: Alytus
|
Šiais metais suėjo 50 metų nuo VAZ-2101 gamybos pradžios, tai jau tapo seniena... Jau net pačiam keista. Ta proga nusprendžiau parodyti savo VAZ-2101 automobilį. Turėjau ir turiu ne vieną mašiną, bet su šitu esu nuvažiavęs daugiausiai. Turiu nuo 2008 metų. Važinėta daug visom progom, visais sezonais. Du kartus perdažyta jau mano paties. Buvęs savinikas norėjo priduot in metalo laužą, nes mašina buvo jo tėvo, o jis numirė. Jam jos nereikėjo. Taigi be sąžinės graužaties paskyriau mašiną kūrybai, nuotykiam ir bandymam. Galiu pasakyt, kad tai patvariausia mašina iš visų turėtų. Kadangi važinėjama visaip ir visur greit išlindo ir silpnos vietos. Viską nuolat perdarinėju kap man patogiau ir kaip labiau patinka. Jau buvo apie 3 metus aktyviai nenaudojamas, bet šiais metais pagaliau vėl suvirintas, nudažytas, pereita TA ir toliau gyvens. Tik dabar jau gal žiemom taip aktyviai nenaudosiu, nes nuo druskų labai greit supūva. Virintas jau kelis kartus, nelabai ką padėjo ir nuolatinis nutepimas moviliu. Taigi surašysiu kiek perdarymų jau padaryta, ką tik atsiminsiu. Viskas daryta paties, kai paėmiau buvo paprastas aptrintas pilkas pirmukas. Tobulinamas nuolat. Indedu nuotraukas kaip dabar atrodo, o betvarkydamas archyvus inkelsiu ir senesnių, kaip atrodė seniau, nes vaizdas nuolat kinta. Taip pat ir su kai kuriais nuotykiais. Išorė: 2103 buferiai; 2106/03 langų apvadai ir pjaustyti moldingai; GAZ-24 stoikių apdaila; Perdaryta numerio vieta; Dvispalvis dažymas; 21011 priekinės lempos su gabaritais; M-412 IŽ grotelės; 2102 bagažinės spynelės apdaila; Užrašai ant sparnų šonų; Rakinama bako propkė; Kampuotas veidrodis; Apvalios lempos gale nuo priekabų ir sunkvežimių; Opel Ascona B ratai (prieky su špilkom ir rastafkėm, kitaip netinka); Šildomas galinis stiklas; Papildomi STOP žibintai; Neržaveikinis duslintuvo antgalis (bei pats duslintuvas).
Prikabinti failai: |
IMG_3247.JPG [ 211.84 KiB | Peržiūrėta 6171 kartus(ų) ]
|
IMG_3241.JPG [ 215.15 KiB | Peržiūrėta 6171 kartus(ų) ]
|
_________________ Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
tadas1991
|
Parašytas: 2020 Gru 17 Ket, 23:01 |
|
Užsiregistravo: 2006 Lap 15 Tre, 21:03 Pranešimai: 2067 Miestas: Kaunas
|
Dėl patikimumo klausimas, kiek toliausiai yra pavykę juo nuvažiuoti nuo gyvenamos vietos be rimtų gedimų, t.y. tokių, dėl kurių tenka nutraukti kelionę ilgiau, nei keliom valandom? Girdėjau, kad seniau žmonės nebijodami mindavo į Jugoslaviją ir dažniausiai sėkmingai grįždavo. Kokie silpniausi mazgai, jei nori išvažiuoti į tolimą kelionę ir kuo mažiau lįsti po kapotu? Ar kontaktinis degimas, karbiuratorius, membraninis kuro siurblys nekelia problemų? Kalbėjau su keliais perekupais, kurie pradėjo vežti mašinas vos kai atsidarė sienos. Sakė 93-95tais metais Olandijoj ar Vokietijoj matydavo parduodamų tom rinkom skirtų importuotų žigulių su 100-200kkm ridomis ir dar neremontuotais varikliais. Arba varikliai buvo geresni, nei vidaus rinkai, arba tiesiog kad vakaruose nepylė jiem Autolo ar kokio kito marmalo, triskart naudoto, perkošto per nailoninę kojinę ir supilto atgal.
|
|
Į viršų |
|
|
PASHKA31
|
Parašytas: 2020 Gru 18 Pen, 13:14 |
|
Užsiregistravo: 2008 Kov 19 Tre, 22:01 Pranešimai: 278 Miestas: Vilnius
|
tadas1991 rašė: Kalbėjau su keliais perekupais, kurie pradėjo vežti mašinas vos kai atsidarė sienos. Sakė 93-95tais metais Olandijoj ar Vokietijoj matydavo parduodamų tom rinkom skirtų importuotų žigulių su 100-200kkm ridomis ir dar neremontuotais varikliais. Arba varikliai buvo geresni, nei vidaus rinkai, arba tiesiog kad vakaruose nepylė jiem Autolo ar kokio kito marmalo, triskart naudoto, perkošto per nailoninę kojinę ir supilto atgal. O žigulių odometrai nebuvo tik su dešimtimis tūkstančių? Kiek pamenu, pirmuko tai tikrai.
|
|
Į viršų |
|
|
m105
|
Parašytas: 2020 Gru 18 Pen, 21:54 |
|
Užsiregistravo: 2006 Bal 09 Sek, 20:40 Pranešimai: 431 Miestas: Alytus
|
Neseniai teko šnekėt su garažo kaimynu katras vis dar vežinėja su "šeštuku". Jo žigulukas šitais laikais jau būna lauki palei namus, ba savinykas jau ne jaunuolis ir iki garažo ait toloka. Pas jį spidometras jau ovaš persivertis per šimtą tūkastančių. Kai paklausiau kadu jis jį remontavo - atsakie kad niekadu. Modelis buvo eksportinis. Tiesa sakė pamainiau padangas ba senos ėmė sproginet no senatvės. Kap jis sakė "aš gyvenimi turiu vieną žmoną ir vieną mašiną - va tep". Taigi mislykit kap norit bet kai sakė vienas buvis bendradarbis "вешчь в руках дикоря - кусочек железа".
|
|
Į viršų |
|
|
Ledūklis
|
Parašytas: 2020 Gru 18 Pen, 22:53 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 29 Sek, 1:03 Pranešimai: 1412 Miestas: Alytus
|
Spyna nusidažė matyt kai nukrito apklijavimas bedažant. Bet ji dėl to vistiek veikia. Vairas Žigulio sunkus, bet kai pripranti tai nieko. Važiuojant nieko, aikštelėse jei nepratus tai nesmagu. 100-200 tūkst. tai dar nėr daug žiguliui, čia vidutiniškai. O jei iki 100 tai dar laikom kad benveik naujas, mažai nuvažiavęs. Čia gi ne zapas koks kad kiekvieną žiemą išardyt ir kapitalinį daryt. Kai kuriuos metus nuvažiuodavau ir keliolika tūkst. per metus. Visais sezonais. Variklio vidaus neremontavau irgi niekada. Nu tik grandinės įtempėjas buvo subyrėjęs. Ką rekia perdaryt ir kas dažniausiai gedo, tai krovimo rėlės ir generatorius. Suvažinėjau ne vieną. Tai norint kad būt patikima reik dėt iš importinės mašinos. Ką mes ir padarėm. Dar nevykus vieta yra aušinimo/šildymo sistemos kranelis. Greit užpūva. Jei norint kur toliau važiuot tai patariu pasiimt komplektą žvakių, paskirstytojo dangtelį, generatoriaus dirželį ir zagluškių in pagrindinį stabdžių cilindruką insukt jei kuris stabdis prakiurtų. Ką dar... Žigulio knygą, saugikių, antifryzo, įrankių komplektą...Gal dar kondensatorių... Šiaip gedo labai mažai. Net neatsimenu kad būtų kada reikėję parvilkt. Gal tik kokį vieną kartą. Dažniausiai sutaisoma namie arba prieš technikinę. Ant kelio retai pagenda arba tas gedimas leidžia toliau važiuot ar būna greit pašalinamas. Ką teko taisyt: daugiausia tai, kas sudyla. Vieną kartą keista sankabos diskas, kardano kryžmės ir guma, galinis tiltas (ūžė jau nuo pirkimo). Vieną kartą valytas karbiuratorius. Keista kai kurios tarpinukės. Gal jei labai ilga kelionė tei reiktų insidėt atsargos bent pagreitinimo siurbliuko membraną. Stabdžiai kelis kartus tvarkyti dėl susidėvėjimo. Šarnyrai keisti kartą. Gal kas iš traukių antgalių, jau nepamenu. Visokių smulkių kaip lemputės, saugikliai, termostatas, kažkurios šlangos, valytuvai ir pan...kontaktai daug kartų valyti...duslintuvai kelis kart surūdijo... Dar ką reikia padaryt iš kart tai vietoj skriejiko varžos indėt dratą, nes ta varža gali bet kada sugest ir mašina nesikurs. Kuro siurblys sugenda tada kai ilgą laiką nevažinėjama. Kai dažnai naudojamas, viskas gerai. Viską sunku išvardint kur lįsta per tiek metų. Bet variklio kapitalinio nedarėm. Ir šiap laikau kad nieko baisiai rimto. O važinėjau negailėdamas, dažniausiai sportiniu rėžimu ir šiaip draskydamasis. Kelis kartus dalyvauta ir varžybose. Vežta 11 žmonių kelis kartus. Vežiota statybinės medžiagos ir daržovės iš laukų bei visoks laužas. Tai lyginant su užsienietiškom tai baisiai patvari mašina. Kėbulas tik silpnokas, rūdija, lengvai lankstosi, blogai kad sparnai privirinti. Kėbulą reiktų stiprint. Važiuoju visur be baimės, jei klausimas kiek nuo namų tai gal keli šimtai km. teko nuvažiuot, jei reiktų važiuotų ir daugiau, bet neprireikė. Būna kad pravažinėji labai daug ir dažnai be jokio gedimo. Kas dėl variklių tai labai ten nevienodai juos pavykdavo gamykloj surinkt, kiek teko girdėt. Vienas sukdavosi puikiai o kitas nenusisekęs, čia kaip loterija. Tai dėl to ir Žigulys Žiguliui nelygu.
_________________ Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
|
|
Į viršų |
|
|
Ledūklis
|
Parašytas: 2020 Gru 18 Pen, 23:31 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 29 Sek, 1:03 Pranešimai: 1412 Miestas: Alytus
|
Pora nuotraukų iš žiemos varžybų. Žigulys taspats.
Prikabinti failai: |
3.jpg [ 87.48 KiB | Peržiūrėta 5906 kartus(ų) ]
|
IMG_0099.JPG [ 161.39 KiB | Peržiūrėta 5906 kartus(ų) ]
|
_________________ Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
|
|
Į viršų |
|
|
|
Puslapis 1 iš 1
|
[ 10 pranešimai(ų) ] |
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
dnepr diskinis stabdis
zazrali
» 2023 Geg 15 Pir, 21:29
|
|
Baigtas projektas moskvich 407 numeriai
zazrali
» 2022 Gru 05 Pir, 17:29
|
|
Vykdomas projektas Jawa 354, 1961 metai (atkuriamieji darbai)
Giedryz
» 2020 Sau 16 Ket, 14:21
|
|
Paprastas ir patogus motociklas Minsk
Ledūklis
» 2021 Gru 14 Ant, 22:09
|
|
Kontaktinė rėlė-reg. į elektroninę
kukutis
» 2021 Rgp 05 Ket, 9:58
|
|
VAZ-2101 1973 m. eksploatacija ir tobulinimas
Ledūklis
» 2020 Gru 13 Sek, 19:43
|
|
Pannonia cdi degimas
Mikik
» 2018 Lie 01 Sek, 12:00
|
|
Bmw r100 k650 reme
chille1983
» 2020 Vas 13 Ket, 23:29
|
|
Gaz 21 tilto keitimas
karpekas
» 2019 Vas 14 Ket, 12:07
|
|
M-72 ir sovek.
virginijus007
» 2018 Lap 08 Ket, 12:58
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
dnepr diskinis stabdis
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2023 Bir 15 Ket, 21:57
zazrali
|
|
Baigtas projektas moskvich 407 numeriai
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2022 Gru 27 Ant, 22:42
Ledūklis
|
|
gaz 21/24 uaz priekiniai diskiniai stabdziai.
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2022 Bir 17 Pen, 12:51
Tadas B
|
|
Vykdomas projektas Jawa 354, 1961 metai (atkuriamieji darbai)
[ Eiti į: 1 ... 4, 5, 6 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2022 Vas 03 Ket, 11:01
Giedryz
|
|
Paprastas ir patogus motociklas Minsk
[ Eiti į: 1, 2, 3 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2022 Sau 03 Pir, 22:53
Ledūklis
|
|
Moskvich 412 su BMW varikliu, klausimai
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2021 Rgp 24 Ant, 23:01
zazrali
|
|
Kontaktinė rėlė-reg. į elektroninę
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2021 Rgp 05 Ket, 16:32
evris
|
|
Iž 49 + "motoraikos" degimas
[ Eiti į: 1 ... 5, 6, 7 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2021 Bal 21 Tre, 8:43
virginijus007
|
|
VAZ-2101 1973 m. eksploatacija ir tobulinimas
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2020 Gru 18 Pen, 23:31
Ledūklis
|
|
Pannonia cdi degimas
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2020 Gru 06 Sek, 21:29
papaukst
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|