Oldtimers forumas
http://www.oldtimers.lt:80/

IZh 56 k
http://www.oldtimers.lt:80/viewtopic.php?f=40&t=71916
Puslapis 22

Autorius:  Infektus [ 2024 Kov 24 Sek, 22:41 ]
Pranešimo tema:  Re: IZh 56 k

Palaikant forumo gyvybę :)
Skerdykla:

Prikabinti failai:
IMG_1469 – kopija.JPEG
IMG_1469 – kopija.JPEG [ 152.17 KiB | Peržiūrėta 2782 kartus(ų) ]
IMG_1496.JPEG
IMG_1496.JPEG [ 129.81 KiB | Peržiūrėta 2782 kartus(ų) ]

Autorius:  Infektus [ 2024 Kov 24 Sek, 22:43 ]
Pranešimo tema:  Re: IZh 56 k

.

Prikabinti failai:
IMG_1476 – kopija.JPEG
IMG_1476 – kopija.JPEG [ 93.79 KiB | Peržiūrėta 2782 kartus(ų) ]
IMG_1467 – kopija.JPEG
IMG_1467 – kopija.JPEG [ 129.84 KiB | Peržiūrėta 2782 kartus(ų) ]
IMG_1473 – kopija.JPEG
IMG_1473 – kopija.JPEG [ 90.1 KiB | Peržiūrėta 2782 kartus(ų) ]

Autorius:  terensweb [ 2024 Geg 03 Pen, 14:28 ]
Pranešimo tema:  Re: IZh 56 k

Infektus rašė:
IZH 56 k
Pagamino metai: 1960 m.
Jau ilgą laiką galvoju pradėti restauruoti turimą iž 56 su lopšeliu. To tikslo geresniam atlikimui nutariau sukurti temą, kurioje galėčiau išsiaiškinti daug rūpimų klausimų: spalvos kodai, tam tikrų detalių padengimo klausimai ir pan. Tikiuosi padėsite atsakyti į būsimus klausimus.
Iš esmės ilgą laiką norėjau motociklą palikti toks koks yra. Labai džiugino tas, kad po storu dažų sluoksniu atradau tikrą spalvą su juostelėmis, todėl pirminis variantas turėjo būti toks: originalūs esami dažai , atnaujinti chromai, kapitalus visų mazgų perrinkimas. Pradėjus šį planą įgyvendinti teko persigalvoti - bene blogiausias dalykas, kad lopšio spalva nėra autentiška ir labai skirtinga nuo motociklo, nedaug, bet persigalvoti padėjo ir kiti kiek mažiau blogesni dalykai lopšys nuo motociklo skyrėsi spalva, atsirado vis daugiau vietų, kurias reikia virinti, o šalinant jau kažkieno dažymą pasirodė, kad motociklas po tokios operacijos gali būti rainas ir nevertas įdėto darbo. Nenorint turėti pusiau luptą, pusiau skustą daiktą nutariau motociklą kapitaliai restauruot, nors ir kaip bebūtų gaila atsisakyti pirminės idėjos.
Kol kas neturiu tikslo motociklo padaryti kuo greičiau, todėl projektas vyks vėžlio greičiu. Be to šalia šio projekto turiu dar pora projektų ,kurie šiandiena yra prioritetiniai.

Gaila, neturiu daug pirminių nuotraukų. Tikiuosi ateityje įprasiu fotografuoti atliekamus darbus :)


P.S.
Gal kas gali pasiūlyti įsigyti šias dalis:
-Oro pompa;
-rankinė pavarų perjungimo svirtis ant variklio

Sveikas! Tikrai verta pagalvoti apie kapitalų restauravimą, jei nori, kad motociklas atrodytų išties puikiai. Suprantama, kad iš pradžių buvo siekta išlaikyti originalią išvaizdą, bet kartais kai atidarai motociklo istoriją, rasi netikėtų dalykų. Tai geras žingsnis atsisakyti pirminės idėjos ir pradėti projektą iš naujo. Tai, kad jau turėjai aiškų planą ir tapo aišku, kad reikia padaryti daugiau nei tik kosmetiniai pakeitimai, yra gerai. Kiekvienas projektas turi savo laiką, todėl svarbu, kad vyktų savo tempu. Sėkmės tau vykdant šį projektą vėžlio greičiu, ir nepamiršk džiaugtis kiekviena žingsniu!

Puslapis 22 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/