Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderators: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forum rules
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Vima
Forumietis
Forumietis
Posts: 403
Joined: 2009 Mar 22 Sun, 22:48
Location: Kaunas

Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

Post by Vima »

Sveiki. Po keleto metų štiliaus grįžtu į sau mielą veiklą. Visai netyčia pavyko nusipirkti ir kartu įgyvendinti vieną iš savo svajonių - turėti klasikinę Alfą. Pasirodo dar tokį daiktą galima rasti ir Lietuvoje, kuo buvau, tiesą sakant, gerokai nustebintas. Pastaruoju metu šių mašinų kainos kyla kaip ant mielių, tad griebiau, kol traukinys visai nenuvažiavo. Iš pirmo žvilgsnio mašina atrodo verta tik į laužyną, iš pradžių aš ir pats taip maniau, bet visumoje, viskas nėra taip blogai.

Istorija. Pirmos registracijos Lietuvoje data - 2003 m. prieš kokius 10 metų (tiksliai neaišku) važiuojanti nuvaryta remontui. Tikriausiai virinimo darbai, špaklavimas ir perdažymas. Nežinau kas nutiko, bet pradėta špakliuoti taip ir palikta. Kiek supratau, po to ji stovėjo lauke ilgus metus, supuvo dugnas. Buvo nupirkta, dar 3 metus stovėjo garaže ir dabar atiteko man.

Komplektacija. Sakyčiau kokie 80 proc. Nemažai ką radau, nemažai ką reikės keisti, bet trūksta ir brangių dalių, tokių, kaip galinis buferis (Turimas neoriginalus, neradau dar nuo kokios mašinos), centrinė konsolė (Bandyta daryti medinė, originali tikriausiai kažkur išmesta), priekiniai buferiai - jie kaip ir yra, bet blogos būklės, plius lempos sudėtos nuo VW Golf MK3 :), galinių lempų (irgi brangus daiktas), pilno išmetimo komplekto.

Kėbulas. Išorinės skardos panašu kad sutvarkytos, tik labai negrabiai. Teks tvarkymus išpjauti ir pervirinti teisingai. Visumoje skardos, arkos, durelių apačios labai netgi geros būklės. Aišku,pasimatys viskas nuvalius špaklių, bet kolkas problemų didelių nematau. Dugnas, tuo tarpu, blogas, teks jį keisti kogero visą. Lonžeronai panašu viename gabale, gal ir bus kokių papuvimų, bet viską bus galima sutvarkyti. Reikės keisti galinę panelę, ten dabar sudėtos priekabos lempos, nežinau kokiu tikslu. Arba kad būtų panašiau į Corvette'ą, arba tiesiog negavo originalių. Sako buvo mušta į galą, tikriausiai dėl to lempos keistos. Bet bagažinės panelės sveikos, nėra tiesintos, bagažinės dangtis irgi sveikas, todėl smūgis tikriausiai labiau buvo įsirėmimas į kažkur.

Variklis. Išoriškai atrodo pakankamai švariai, pavyko užkurti bet tik su eteriu (Užstrigusios karbiuratorių Solex sklendės, be to 100 proc reikia juos pačius valyti). Užsikūrė labai greitai, nereikėjo nieko papildomai valyti ar keisti. Žvakės švarios, cilindrai ir vožtuvai (Gerai matosi išsukus žvakes) taip pat švarūs. Trūksta išsiplėtimo bakelio. Tepalo spaudimą pradėjo rodyti iš karto. Aišku, reikėtų ji ilgiau palaikyti dirbantį, sušildyti iki darbinės temperatūros ir t.t., bet žinant, kad šie varikliai visada pasižymėjo gyvybingumu, manau didelių problemų neturėtų būti.

Greičių dėžė ir galinis tiltas. Patikrinti nebuvo kaip. Galinis reduktorius apsitepalavęs. Kiek teko sužinoti, čia amžina riebokšlio bėda, kurį, kažkodėl, labai sunku pakeisti. Na pamatysim. Šio laikotarpio Alfa Romeo greičių dėžės turėjo silpnus 1-2 bėgio sinchronizatorius. Tai bus aišku kai išleisiu tepalą. Jei matysis metalo drožlės - teks ardyti.

Vidus. Reikės naujų kilimų, naujo stogo brezento, centrinės konsolės, kai kurių vidaus detalių. Blogai, kad nėra nė vieno raktelio, nei užvedimo, nei durelių. Kolkas nežinau dar ar juos gamintis pagal spynelę, ar pirkti naujus komplektus.

Tokia trumpa apžvalga. Projektas bus ilgas, niekada neturėjau reikalų su kėbulo virinumu ar skardų lankstymu, teks daug ko mokintis. Darbo bus labai daug, na bet, kaip sakoma, mes neieškome lengvų kelių :) Bus labai įdomu, bent jau man :)
Vima
Forumietis
Forumietis
Posts: 403
Joined: 2009 Mar 22 Sun, 22:48
Location: Kaunas

Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

Post by Vima »

Kelios foto. Apšvietimas prastas, atsiprašau iš anksto.
Attachments
IMG_1884.JPG
IMG_1885_r.png
IMG_1889_r.png
IMG_1890_r.png
IMG_1891_r.png
Vima
Forumietis
Forumietis
Posts: 403
Joined: 2009 Mar 22 Sun, 22:48
Location: Kaunas

Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

Post by Vima »

.
Attachments
IMG_1892_r.jpg
IMG_1893_r.png
IMG_1894_r.jpg
IMG_1895_r.jpg
IMG_1897_r.jpg
IMG_1898_r.jpg
Vima
Forumietis
Forumietis
Posts: 403
Joined: 2009 Mar 22 Sun, 22:48
Location: Kaunas

Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

Post by Vima »

Niekada nesu matęs kad iš vairo kolonėlės eitų laidas, spėju signalui skirtas.
Attachments
IMG_1896_r.jpg
Vima
Forumietis
Forumietis
Posts: 403
Joined: 2009 Mar 22 Sun, 22:48
Location: Kaunas

Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

Post by Vima »

Na ir špaklius ant slenksčio
Attachments
IMG_1899_r.jpg
User avatar
Raimis
ekspertas
ekspertas
Posts: 8585
Joined: 2004 Feb 09 Mon, 12:24
Location: Alytus

Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

Post by Raimis »

Rimtas iššūkis, bet ir labai įdomus. Žinant Jūsų požiūrį ir kruopštumą, rezultato tikiuosi tik puikaus. Sėkmės ir gero laiko prie šio projekto!
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
User avatar
valdas
Forumietis
Forumietis
Posts: 1005
Joined: 2005 Feb 06 Sun, 23:29
Location: Kaunas
Contact:

Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

Post by valdas »

Svarbiausia pradėjus nesustoti, eiti iki galo :mirkt:
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Posts: 1252
Joined: 2014 Jan 31 Fri, 15:49
Location: Šilutė

Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

Post by kęstutis »

Sveiki :labas:
Bus gražus automobilis.
Tikėtina kad ankstesni savininkai bandė jį prikelti darant "Hot Rod" tai palengvina daug užduočių - nesivaiko originalių dalių, o deda ką sugeba pritaikyti, kad neva taip daug patraukliau. Tikėtina kad tokiam auto originalių trūkstamų detalių Lietuvos šrotuose nėra ir teks ieškoti vakarų valstybėse, tai tampa gan brangu kai reikia daug ko supirkti.
Ar šis automobilis Spider II, ar SpiderIII -pagal 1982 metus jie keitėsi?
Vima
Forumietis
Forumietis
Posts: 403
Joined: 2009 Mar 22 Sun, 22:48
Location: Kaunas

Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

Post by Vima »

Ačiū už palinkėjimus. Taip, Lietuvoje su detalėmis sunkiai, gal kas ir turi, visokių stebūklų būna aišku, gal kas išlys netyčia. Šiaip pagrinde bus perkama iš vakarų Europos, Anglijoje dalys pigiausios, bet prisideda muitas. Olandijoje radau vienas žmogus turi daug naudotų dalių, įdomu kokios kainos. Šiaip detalių yra daug neoriginalių prigaminta, teks jomis verstis, jeigu kitaip neišeis.

Mano variantas yra taip vadinama serija 2A. Kėbulas dar 2 serijos, senesni buferiai ir nėra "anties snapo" gale, bet vidus jau atitinka 3 serijos pirmuosius modelius (iki 1985 m. berods). Pagrinde skiriasi centrinė konsolė, yra jau skaitmeninis laikrodis, daugiau visokių indikatorių. Nuo 1985 m. vidus keitėsi gana smarkiai.
Už tai turiu bėdų su serviso žinynais. Kolkas dar neradau tinkančio būtent mano variantui. Variklį, kebulą ir transmisiją teks remontuoti pagal 2 serijos modelius, o saloną ir elektrą - pagal 3 serijos modelį. Painiava šiokia tokia žodžiu :)
User avatar
virginijus007
Forumietis
Forumietis
Posts: 1235
Joined: 2009 Mar 11 Wed, 13:12
Location: Mažeikiai

Re: Alfa Romeo Spider 2.0 1982 m

Post by virginijus007 »

Va čia tai labai rimtas automobilis, o darbelio daug smagaus nusimato. :puiku:

Bet man atrodo kažkur matyta...... Ar tik ne iš Mažeikių ją pirkote..? :galvoti:
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Post Reply