Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Porsche356 ir Austin modeliu restauracija
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Nereikia manęs taip liaupsint, tikrai stebuklų nedarau. Manau viskas priklauso nuo to koks yra žmogaus požiūris į atliekamą darbą, po to patirtis. Su mašinomis užsiimu 17 metų. Per tokį laiką reikėjo gi kažką išmokti. Apie įkainius dabar nenorėčiau kalbėti vien dėl to, kad būtų netaktiška iš mano pusės reikštis koks aš brangus ar atvirkščiai. Tačiau ateityje mes viską išsiaiškinsime. O skirtumas tarp volgos ir poršo gali būti tik toks koks yra sugaištas laikas ir panaudotos medžiagos bei detalės. Beje, važiuojančią volgą gali nupirkti už 1000 eurų, o 356c poršą gerai paieškojęs už 12 000 gal ir rasi.
Nesusilaikysiu ir as nepaleupsines autoriaus tikrai puikiai ir saziningai besidarbuojantis zmous , Karta neticiom vaziavau pro sali ir uzsukau paklausi kelio, tai ir uzsukau i garazeli Tokiu geru ir nosirdziu zmoniu yra vienetai, uzsukes paklausti kelio labai idomei praleidau valandele Tikiuos dar uzvaziuoti. Pagarba autoriui
Čia matote dugno virinimo užbaigimo darbus. Uždaromavidurio tunelis per kurį praeina bėgių perjungimo štanga, stovėjimo stabdžio trosai, sankabos trosas, gazo trosas, galinių ratų stabdžių vamzdeliai, laidų pynė, starterio jėgos kabelis, benzino vamzdelis. Štai jums atsakymas kodėl su smėliasrove reikia būti itin atsargiam-viduje yra judančių suteptų detalių. kaip matote virinau per skylutes su kempu, bet originaliai turibūti su kontaktine. Čia jau superprofesionalams.
- Prikabinti failai
-
- Left side welding 052.jpg (77 KiB) Peržiūrėta 2790 karus(ų)
-
- Left side welding 064.jpg (79.29 KiB) Peržiūrėta 2791 karus(ų)
-
- Left side welding 046.jpg (77.63 KiB) Peržiūrėta 2791 karus(ų)