Puslapis 335

Parašytas: 27 Sau 2007, 19:31
Black
Vyrai, nepykit, bet stengiuosi dėti, kiek įmanoma, iš eilės. Tas sparnas kaip matote yra kažkoks neaiškus. Kai pradėjau lupti dažus užkabinau su atsuktuvu.....nulupau pusę sparno. Pasirodo, kažkas jį buvo nulipdęs iš epoksidkės ir stiklo pluošto. Yra ta fotkė pačioje pradžioje.

Parašytas: 27 Sau 2007, 20:04
Black
Čia poršiukas dar su senais kailinukais. Ir atrodo gana padoriai. Iš pradžių ir aš taip maniau... Paskui - verkiau... verkiau... verkiau...

Parašytas: 27 Sau 2007, 20:12
Black
Kaip nuvalyti tokį dugną???????? :? . Supratau tik tiek, kad geriausia grandyti sausu būdu. Naudojau peilį, užgaląstą metalo pjūklą ir šiaip kas po ranka papuolė. Užbaigti galima vieliniu šepečiu, po to švitriniu popieriumi.

Parašytas: 27 Sau 2007, 20:44
Mažvydas
o kiek jum tarkim uztruko laiko visi darbai, ar dazyma irgi pats daret? :|

Parašytas: 27 Sau 2007, 21:40
Black
Jeigu teisingai suskaičiavau-apie 1300 valandų gryno darbo. Kavos gėrimas ir parūkymai neįskaičiuoti :D . Aišku reikia atminti tai, kad čia pirmas mano darbas. Trūkumas patyrimo. Ir mašiniukas sakyčiau nebuvo labai supuvęs: kapotas ir variklio dangtis be rūdžių, palyginti gerame stovyje galiniai sparnai ir galinė panelė. Internete radau projektų kur vyrai iš tikro daro stebuklus: kapotą "operuoja gabalais" ir pan. Šio modelio poršai yra labai specifiniai, labai turi sekti formų perėjimus. Viskas turi atrodyti tobulai kaip vandens laše. Man tikrai ne viską pavyko padaryti taip kaip turi būti.

Parašytas: 27 Sau 2007, 21:49
Black
Pamiršau pasakyti, kad dariau viską pats nuo pradžios iki galo. Taip pat ir dažymą. Variklio ir transmisijos nereikėjo remontuoti, tik plauti, grandyti, šveisti, padažyti.

Parašytas: 27 Sau 2007, 22:18
rcepa
Black rašė:Kaip nuvalyti tokį dugną???????? :? . Supratau tik tiek, kad geriausia grandyti sausu būdu. Naudojau peilį, užgaląstą metalo pjūklą ir šiaip kas po ranka papuolė. Užbaigti galima vieliniu šepečiu, po to švitriniu popieriumi.
O kodel nesugalvojai pasinaudoti smeliasrove?Nebuvo galimybiu ar kad netinka?

Parašytas: 28 Sau 2007, 12:34
Black
Dėl smėliasrovės buvau perspėtas kai lankiausi pas restauratorių Stokholme, kad po to nebeįmanoma smėlio išprašyti iš kai kurių ertmių. Ir jis (to vyruko vardas Lasse) buvo 1000 kartų teisus. O aš jo nepaklausiau. Laimė, kad aš buvau pasidaręs tokį primityvų manipuliatorių ir galėjau sukti kėbulą kaip kepamą jautį. Naudojau ir dulkių siurblį, ir suspaustą orą - patikėkite, 100% išvalyti nebeįmanoma. Bet kita vertus, įsisenėjusių ir sukietėjusių rūdžių niekas kitas taip idealiai neišvalo kaip smėlio srautas. Bet kai reikalas pakrypsta prie įvairių smalinių dangų mano smėliasrovė bejėgė. 8 atmosferos turbūt per silpnai. Prie šios temos aš dar prieisiu su foto. Ačiū už pastabą. Taip lengviau temą gvildenti kai yra konkretus klausimas.

Parašytas: 28 Sau 2007, 18:20
Pofka1
Black rašė:Pamiršau pasakyti, kad dariau viską pats nuo pradžios iki galo. Taip pat ir dažymą. Variklio ir transmisijos nereikėjo remontuoti, tik plauti, grandyti, šveisti, padažyti.


Spaudžiu dėšinę :wink: Matyti, kad į darbą įdėta daug meilės ir kantrybės, o dar labiau pagirtina, kad viską atlikot pats.

O beje, saloną irgi pats siuvot ?

Parašytas: 28 Sau 2007, 18:53
Black
Ačiū, Pofka1, tikrai vertinu tavo pagarbą. O kalbant apie saloną tai tiesą sakant teko paplušėti ir prie to. Sėdynės ir prietaisų skydelio apdangalas paliko tie patys, o durelių apmušimai, galiniai šonų apmušimai ir galinio lango panelės skydas yra 100% mano gamyba. Apmušta natūralia baldine oda. Pirkau iš Šiaulių "Stumbro" . Spalva priderinta pagal užsakymą. Vieno kvadratinio metro kaina - 120Lt su PVM. Na, o kiliminė danga buvo savininkės užsakyta iš Vokietijos "PORSCHE GERMANY".