Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Sergej
Moderatoriai: tadas1991, Moderatoriai
Forumo taisyklės
IV dalis. Skyrelis „Susipažinkime“
1) Susipažinimo skyrelis skirtas forumiečio ir jo senovinės technikos prisistatymui Oldtimers forumo bendruomenei.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti tik vartotojo vardas.
IV dalis. Skyrelis „Susipažinkime“
1) Susipažinimo skyrelis skirtas forumiečio ir jo senovinės technikos prisistatymui Oldtimers forumo bendruomenei.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti tik vartotojo vardas.
Re: Sergej
Kruopštus darbas. Graži santechnika.
Smagu matyti, kad projektas nepamirštas.
Smagu matyti, kad projektas nepamirštas.
Forume rašome lietuviškai. !!!
- Kęstutis 57
- Forumietis
- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58
Re: Sergej
Tie variniai, santechniniai vamzdeliai lituojasi cinko-švino lydmetaliu. Ar tokioje vietoje, tai ne per žema lydymosi temperatūra? O gal jus naudojate ką nors kitą?
Kęstutis, bet ne tas.
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
Re: Sergej
Kęstutis 57 rašė:Tie variniai, santechniniai vamzdeliai lituojasi cinko-švino lydmetaliu. Ar tokioje vietoje, tai ne per žema lydymosi temperatūra? O gal jus naudojate ką nors kitą?
vasara po kapotu temperatura buna iki 40''C, lidmetalio lidimosi temperatura apie 200-240'', tad manau turetu pakakt ir paprasto.
Re: Sergej
Tamsta , Vidutinė tikrai didesnė nei 40 lapsnių.
Re: Sergej
Jet force rašė:Tamsta , Vidutinė tikrai didesnė nei 40 lapsnių.
kiek?
Re: Sergej
Jei lauke ant saulės 25c, tai po kapotu dirbant varikliui tikrai daugiau, bet faktas, kad iki 200 tikrai niekaip nepakils. Yra juk po kapotu ir daug plastmasės ir laidų izoliacija, nesilydo. Metalas irgi nesilydys, juk ne gyvsidabris.
- Kęstutis 57
- Forumietis
- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58
Re: Sergej
Ta konstrukcija ne ant sparno, o virš išmetimo kolektoriaus.
Kęstutis, bet ne tas.
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321