Sveiki. mano vardas Džiugas, man 16 metų. gyvenu Pasvalio rajone, Joniškėlyje. Nuo vaikystės su dėltom ir rygelėm laksčiau “jawizmu„ užsikrėčiau būdamas 14 metų, pamatęs draugo tėvo atkaltą Jawą. Pirmą kartą su Jawuku vežė, kiek prisimenu, dėdė kai buvau 5 metų. 14 gavau pirmą kartą pralėkti. Iš pačių pradžių galvojau, kad tai žiauuriai sudėtingas motociklas, (vien dėl gabaritų ir dėl to, kad dvikavalkis (elektronika) bet kai norėjo parduoti vieną jawa 634-7-00. (tas pats draugas) vienam savo klasiokui, pasikvietė mane. Sako jei užkurs pirks, jei ne - nepirks. Neužkūrėm. Ir tada prasidejo. Praejusios žiemos vėlyva pabaiga, garaže sedėdavom iki 5 ryto, bandydami pravedžiot bent degimo pravotkę. Oi sunku būvo toje laidų raizgalyneje gaudytis, bet kai gavau kibirkštį per kontaktus padaužęs, galvojau išprotėsiu. Bandem kurti - nesikuria. Nežinojom ir nepastebejom, kad prie vieno plaktukelio nėra varžto ir neatsidaro grandinė. sureguliavom su atsuktuvu. 3h nakties, be korių, užstūmėm ir pradejom važiuot. pravažinejom iki 6h, arba kitaip, iki pirmų gaidžių. Važiuodamas atgal į draugo garažą (pamiršau paminėti, kad viską darėme pas jį) nesugebėjau įmesti laisvo bėgio, tai pavarų dėžei per didelės apsukos buvo ar kas (nebelabai atsimenu) tai labai garsus garsas išėjo. Iš karto spaudžiau sankabą, primažėjo apsukos ir sustojom. Sunervinau draugą, bet nesusipykom. grįžę pastebėjom kad pramušta sankabos dangčio tarpinė, ir mano koja iki kelių tepaluota. kitą dieną bandėm užstumt, nieko neįšėjo. Nesikuria ir tiek. Sakau, tiek to, vistiek atkalsiu, nes jau buvau užkūręs. to ir tereikėjo. Praplušau visą vasarą vienas šveisdamas rėmą ir kitas dalis. Niekas nepadėjo, sako, kam tau to grabo reikia ir t. t. nekreipiau dėmesio, nes žinojau, kad vistiek susitvarkysiu ją. (dar viena ilga istorija, nes galvojau, kad užteks nudažyti su teptuku ir bus gerai. Nė velnio. Šveičiau antrą kartą ir pas draugą dažiau su pulverizatoriu. (relikvija, dažė ir senelis, ir tėvas, ir aš) Variklis buvo žiauriau uždrožtas ( reikejo naujų stumoklių (subraižyti, be filtro važinėta ir žiedų (senų tarpas 0,4 mm) , nesuprantu, kaip išvis laikė kompresiją. Rugsėjo 1-ają nusipirkau visas dalis po kruvino darbo. Pasidarėm variklio skėlimui įrankį, ir žejom kas gali būti, keista, tačiau nieko pavarų dėžei nebuvo. Išskyrus kikstarterio segmentą. Buvo įdėtas naujas, ir nudrožiau porą dantukų. Dešiniojo bloko rotoriaus riebokšlis leido. Žinojau, kad ant dvitakčių turi būti sandarus alkūninio (nežinau kaip pasakyt, žodžiu - karteris) privalo būti sandarus. Taigi nusipirkau dalis ir paaukojom rugsėjo 1 variklio sudėjimui. Visą rėmą parsistumiau namo, likusias dalis tačkoje. Tą pačią dieną užriaumojo tik su alkūnėmis. Bet, užgeso. Nekrauna akumuliatoriaus. Keista, tačiau draugo jawai atsitiko tas pats. Taigi, nutariau nelaukti ir pasidaryti gerą pravotkę (posūkiai, lempos, laisvo bėgio daviklis ir visi kiti pripombasai) užtrukau 1 savaitę ir tai nesudėjau atgal ant rėmo, veikė tik ant žemės. Bet nebeturėjau savo buvusio achilo kulno - Elektronikos. Pravotkę buvau išardęs, nes dėjau ant rėmo. Visą ją išmokau atmintinai. Oi, būtumėt matę mano tėvo reakciją kai atėjęs pamatė, kaip po 1 valandos darbo žiūrėjau kaip veikia posūkiai ir lempos, laisvos pavaros daviklis. suradau ir problemą - trumpina rotorius, o pas draugą statorius. Pavaikščiojus po senų jawistų garažus krauti akumą vėl pradėjo, bet po žiemos vėl nebekrauna (pramušė). Jawai nėra dokų, bet jau greitu metu bus. Gavus dokus pirksiu bekontaktį Vape iš 6v į 12v. Užsiiminėju ne tik savo, bet ir kitų, pasigirsiu - jau kelius motociklus į plačiuosius Lietuvos kelius paleidau, na o savo Jawą pamažu ruošiu kelionėms, nėra kur skubėti, dar pusantrų metų iki teisių
Taigi, motociklą aprašiau, reikia aprašyti ir būsimą automobilį. Pirksiu Moskvičių (modelio nepamenu, dar nelabai ir gaudausi), nuriedėjęs apie 7k kilometrų, 25 metus prastovėjo gan gerose sąlygose, myluojamas ir praktiškai be jokio įbrėžimo, 14 užkūriau, tik gaila kad nepralėkiau, sako, kad per jaunas Kaina telieka paslaptyje. Seni rusiški dokai, tad problemų su jų ieškojimu nebus. Gaila, kad Moskvitukas nuo namų yra 14 km atstumu, todėl foto negaliu įkelti
Na, o Jawos foto:
http://www.ephoto.lt/pupload/view/60488
Džigislovas
Moderators: tadas1991, Moderatoriai
Forum rules
IV dalis. Skyrelis „Susipažinkime“
1) Susipažinimo skyrelis skirtas forumiečio ir jo senovinės technikos prisistatymui Oldtimers forumo bendruomenei.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti tik vartotojo vardas.
IV dalis. Skyrelis „Susipažinkime“
1) Susipažinimo skyrelis skirtas forumiečio ir jo senovinės technikos prisistatymui Oldtimers forumo bendruomenei.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti tik vartotojo vardas.
- Džigislovas
- Forumo rėmėjas
- Posts: 130
- Joined: 2014 Jun 01 Sun, 21:51
- Location: Pasvalio rajonas, Joniškėlis
Re: Džigislovas
Rašytojas tai tu neblogas, čiut ne Biliūnas..
- Džigislovas
- Forumo rėmėjas
- Posts: 130
- Joined: 2014 Jun 01 Sun, 21:51
- Location: Pasvalio rajonas, Joniškėlis
Re: Džigislovas
AGspecial wrote:Rašytojas tai tu neblogas, čiut ne Biliūnas..
Priimsiu kaip komplimentą
-
- Forumietis
- Posts: 34
- Joined: 2013 May 23 Thu, 15:44
- Location: Vilnius
Re: Džigislovas
Tenka tik pritarti AGspecial nuomonei :)
-
- Forumo rėmėjas
- Posts: 1739
- Joined: 2010 Dec 15 Wed, 22:10
- Location: Švenčionėliai
- Contact:
- Džigislovas
- Forumo rėmėjas
- Posts: 130
- Joined: 2014 Jun 01 Sun, 21:51
- Location: Pasvalio rajonas, Joniškėlis
Re: Džigislovas
Oho, pirmą kartą forume tokios reakcijos sulaukiu
Re: Džigislovas
Nedažni tokie prisistatymai būna, tad ir reakcija adekvati
Lauksim tolimesnių istorijų ir iliustracijų.
Lauksim tolimesnių istorijų ir iliustracijų.
1937 MB320 Pulmanlimousine
1957 M1M Minsk
1986 MB 190D
1957 M1M Minsk
1986 MB 190D
- Džigislovas
- Forumo rėmėjas
- Posts: 130
- Joined: 2014 Jun 01 Sun, 21:51
- Location: Pasvalio rajonas, Joniškėlis
Re: Džigislovas
Bus, Rugsėjį planuoju Moskvituką prikelt antram gyvenimui (nors ir taip, pakankamai gyvas ) Projektų skiltyje greitu metu atsirasti turėtų draugo 49 ižiuko pirmasis užkūrimas ir (prie gero noro) restauracijos pradžia, bei kitų tvarkomi moto, mat niekas žiemą netvarko, o vasarą nespėji Taigi, darbų daug, pasistengsiu, kad būtų ne tik tekstas, bet ir foto. žinoma, prie gero noro