Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Porsche356 ir Austin modeliu restauracija

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
vipas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 148
Užsiregistravo: 26 Sau 2007, 11:45
Miestas: Kaunas
Susisiekti:

Standartinė vipas »

jega

ziurint tokias nuotraukas issiskiria adrenalinas :geras:

pagarba tokiam zmogui !

dar......dar.........dar........ nuotrauku....
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Labai džiaugiuosi pagaliau suradęs tikrų bendraminčių :D , o tai sukausi daugmaž tokioj chebroj kur pagrindinis susidomėjimas buvo "kiek tas modelis kainuoja?". Pakentėkit truputį ir aš išversiu ant Jūsų visą savo šiukšlyną. Pas mane visos foto dideliame formate, kad prireikus galėtum pasinaudoti todėl reikia padirbėti sumažinant. I dar, NUOŠIRDUS AČIŪ Kipshas už pagalbą.
Prikabinti failai
Assemblage 034.jpg
Assemblage 034.jpg (160.24 KiB) Peržiūrėta 7670 karus(ų)
Vartotojo avataras
Dub Buk
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 114
Užsiregistravo: 06 Sau 2005, 11:33
Miestas: Vilnius-Visaginas

Standartinė Dub Buk »

truksta zodziu.
M-403 (original project)
M-423 (custom project)
M-407/GAZ-66 (offroad project "КОРЧЪ")
Direktorius
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 552
Užsiregistravo: 16 Rgs 2004, 18:29
Miestas: Šiauliai

Standartinė Direktorius »

Profiliai gamyba labai domina. Paciam reikia panasaus dydzio 4 lapus pasidaryti. Persisiusti kainuotu apytiksliai 1000Lt vienas lapas. Papasakok placiau paie gamyba? Kokia skarda?, Ar atkaitini? Kokius sablonus naudo? Ir aplamai ie uztrunka toks darbas?
Vartotojo avataras
Pelyte
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 485
Užsiregistravo: 23 Lie 2006, 18:44
Miestas: Kaunas
Susisiekti:

Standartinė Pelyte »

Dub Buk rašė:truksta zodziu.


Tai jau tikrai :geras:
pavargau kariaut
tadars
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 37
Užsiregistravo: 03 Gru 2006, 18:50
Miestas: SIAULIAI +37061798924

Standartinė tadars »

jegu jega :D pagarba tau! :D
Vartotojo avataras
ascona
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 16
Užsiregistravo: 22 Spa 2006, 12:48
Miestas: kaunas

Standartinė ascona »

Direktorius rašė:Profiliai gamyba labai domina. Paciam reikia panasaus dydzio 4 lapus pasidaryti. Persisiusti kainuotu apytiksliai 1000Lt vienas lapas. Papasakok placiau paie gamyba? Kokia skarda?, Ar atkaitini? Kokius sablonus naudo? Ir aplamai ie uztrunka toks darbas?
skarda buna kazkokia kaltine ar salto valcavimo tai 2mm sakrda su rankom galim lankstyt ...
Vartotojo avataras
RAMIREZ
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 575
Užsiregistravo: 15 Spa 2004, 16:31
Miestas: Kaunas

Standartinė RAMIREZ »

Jo tikrai puikus automobilis ir puikiai atliekamas darbas. Nuotraukos labai idomios. :wink:
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Dėkoju visiems už atsiliepimus ir už įvertinimus :P . Esu pamalonintas nerealiai. Ir, aišku, atkreipiau dėmesį į vieną konkretų klausimėlį apie profilinių skardų gamybą. Taigi, tai ką matote čia padaryta, praktiškai yra akmens amžiaus gaminys. Buvo naudojami tiktai įvairūs plaktukai, ąžuolinė kaladė ir priekalas. Iš pradžių, kiek įmanoma tiksliau, nusipiešiate profilio formas iš abiejų pusių. Kaip matote stačiakampės ir kt. įdubos apibrėžtos dviguba linija.Vidinė linija kalama gilyn pasidėjus ant kaladės(pagrindas turi būti minkštesnis už metalą, kad skarda galėtų temptis gilyn) ir po to dugnas išlyginamas plokščiu plaktuku. Kraštinė linija kalama iš kitos pusės ir t.t. Procedūra kartojama tol kol pasiekiamas norimas rezultatas. Jeigu skarda pradeda labai banguotis galima sukaitinti autogenu. Man labiausiai patiko 1mm skarda, bet galima dirbti su 0,8 ar 0,9mm. Nusipirkti galima visose metalo parduotuvėse. Lapo kaina 1250mmx2500mm apie 100 litų. Patirtis pareina bedirbant. O norint daryti tikrai gražiai ir greitai reikalingas toks įrenginys, kuris vadinamas "anglišku ratu". Aš jo kol kas neturiu.
Prikabinti failai
Gearbox redy to instal 244.jpg
Gearbox redy to instal 244.jpg (66.33 KiB) Peržiūrėta 3333 karus(ų)
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Matau pastebėjimą apie šalto valcavimo skardą ir apie atkaitintą. Kiek žinau iš savo patirties atkaitinta skarda nebenori pasiduoti "suvarinėjama" pakaitinant autogenu, nes ji jau būna praradusi savo įtempimą. Teko daryti degusios mašinos dureles-grynas vargas. :( .
Skelbti atsakymą