Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Atsakyta: Saab 92
Moderatorius: Moderatoriai
Forumo taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).
Plačiau: Visos taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).
Plačiau: Visos taisyklės
-
- moderatorius
- Pranešimai: 2067
- Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
- Miestas: Kaunas
Atsakyta: Saab 92
koks tai automobilis? Kada ir kur gamintas?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo tadas1991 15 Gru 2007, 17:20, redaguota 1 kartą(us).
-
- Forumietis
- Pranešimai: 449
- Užsiregistravo: 12 Geg 2006, 22:31
- Miestas: Šiauliai
-
- Forumietis
- Pranešimai: 551
- Užsiregistravo: 24 Geg 2005, 21:47
- Miestas: Kaunas
-
- moderatorius
- Pranešimai: 2067
- Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
- Miestas: Kaunas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 383
- Užsiregistravo: 12 Lie 2006, 13:38
- Miestas: Alytus
-
- moderatorius
- Pranešimai: 2067
- Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
- Miestas: Kaunas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 2019
- Užsiregistravo: 20 Vas 2004, 10:31
- Miestas: Vilnius
-
- moderatorius
- Pranešimai: 2067
- Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
- Miestas: Kaunas
O štai ir info, kurią žadėjau. Prie to kompo, kuriame buvau išvertęs, priėjau tik prieš kelias dienas.
Saab 92- tai automobilis gamintas saab gamykloje 1956-1960 metais. Dizainas buvo itin aerodinamiskas tam laikmeciui, ir pasipriesinimo koeficientas buvo 0.30 (Lygiai su Porshe 996 ir geriau nei Ferrari F40). Serijine gamyba buvo pradeta 1949-u metu gruodzio 12. Modelis gamintas pagal prototipa Saab 92001. Visi is tais metais pagamintų buvo deluxe versijos. Standartine versija buvo pristatyta, taciau niekas rimtai nesidomejo pirkimu, todel jos negamino.
Buvo montuojami skersai pastatyti vandeniu ausinami dvieju cilindru dvitakciai varikliukai, pagaminti pagal DKW dizaina. Jie turejo 764 ccm darbini turi ir 25 arklio galias (19kw), masinai leisdavo pasiekti 105km/h maksimalu greiti. Automobilis turejo triju pavaru begiu deze (pirma be sinchronizatoriaus). Atsizvelgiant i problema, del kurios laisvaja eiga variklis buvo per mazai tepamas, buvo pritaikytas specialus maisymo aparatas. Pakaba buvo torsionine.
Visi pirmieji 92-ieji Saab'ai buvo zali. Sklando legendos, kad tai del to, kad Saab gamykla turejo atlikusiu zaliu dazu nuo lektuvu gamybos karo metu.
Saab masinu ralyje istorija prasidejo praejus dviems savaitems 92 modelio isleidimo, kai gamyklos vyriausias inzinierius Rolfas Mellde sudalyvavo Svedijos ralyje ir atvaziavo antras savo klaseje.
Tik 700 automobiliu buvo pagaminta 1950 -ais. 1951-ais vokiski VDO itaisai buvo pakeisti amerikonu Stewart-Warner.
1952-aisiais Greta Molander laimejo "Coupe des Dames" Monte Carlo ralyje, vaziuodama su Saab 92, su forsuotu 35ag varikliu. 1953-iais pasirode Saab 92B, kuris turejo daug didesni galini langa bei daugiau vietos bagazui(su atidaromu dangciu). Dabar jau buvo galimas didesnis spalvu pasirinkimas: pilka, melynai pilka, juoda ir zalia. 1954-aisiais variklis gavo nauja Solex 32BI karbiuratoriu ir nauja uzdegimo rite, kurie pakele variklio galia iki 28ag. Ameriekitiskos faros buvo pakeistos Hella gamybos lempomis. Taip pat buvo pasiulyti pusiau kabrioleto ir kabrioleto kebulo variantai. Prideta kastonine spalva. 1955-ais metais modelis gavo elektrine kuro pompa ir keturkampes gabaritines lempas galiniuose sparnuose. Spalvos buvo pilka, kastonine ir samanine zalia.
1955- aisiais pristatytas Saab 93, bet kuri laika dar buvo gaminamas ir 92B. Paskutinieji Saab 92 buvo pagaminti 1956-uju gale - 1957-uju pradzioje. Buvo galimos dvi naujos spalvos: pilkai zalia bei ochros (smelio).
Per visa gamybos laikotarpi buvo pagaminta 20128 Saab92s modeliu.
Saab 92- tai automobilis gamintas saab gamykloje 1956-1960 metais. Dizainas buvo itin aerodinamiskas tam laikmeciui, ir pasipriesinimo koeficientas buvo 0.30 (Lygiai su Porshe 996 ir geriau nei Ferrari F40). Serijine gamyba buvo pradeta 1949-u metu gruodzio 12. Modelis gamintas pagal prototipa Saab 92001. Visi is tais metais pagamintų buvo deluxe versijos. Standartine versija buvo pristatyta, taciau niekas rimtai nesidomejo pirkimu, todel jos negamino.
Buvo montuojami skersai pastatyti vandeniu ausinami dvieju cilindru dvitakciai varikliukai, pagaminti pagal DKW dizaina. Jie turejo 764 ccm darbini turi ir 25 arklio galias (19kw), masinai leisdavo pasiekti 105km/h maksimalu greiti. Automobilis turejo triju pavaru begiu deze (pirma be sinchronizatoriaus). Atsizvelgiant i problema, del kurios laisvaja eiga variklis buvo per mazai tepamas, buvo pritaikytas specialus maisymo aparatas. Pakaba buvo torsionine.
Visi pirmieji 92-ieji Saab'ai buvo zali. Sklando legendos, kad tai del to, kad Saab gamykla turejo atlikusiu zaliu dazu nuo lektuvu gamybos karo metu.
Saab masinu ralyje istorija prasidejo praejus dviems savaitems 92 modelio isleidimo, kai gamyklos vyriausias inzinierius Rolfas Mellde sudalyvavo Svedijos ralyje ir atvaziavo antras savo klaseje.
Tik 700 automobiliu buvo pagaminta 1950 -ais. 1951-ais vokiski VDO itaisai buvo pakeisti amerikonu Stewart-Warner.
1952-aisiais Greta Molander laimejo "Coupe des Dames" Monte Carlo ralyje, vaziuodama su Saab 92, su forsuotu 35ag varikliu. 1953-iais pasirode Saab 92B, kuris turejo daug didesni galini langa bei daugiau vietos bagazui(su atidaromu dangciu). Dabar jau buvo galimas didesnis spalvu pasirinkimas: pilka, melynai pilka, juoda ir zalia. 1954-aisiais variklis gavo nauja Solex 32BI karbiuratoriu ir nauja uzdegimo rite, kurie pakele variklio galia iki 28ag. Ameriekitiskos faros buvo pakeistos Hella gamybos lempomis. Taip pat buvo pasiulyti pusiau kabrioleto ir kabrioleto kebulo variantai. Prideta kastonine spalva. 1955-ais metais modelis gavo elektrine kuro pompa ir keturkampes gabaritines lempas galiniuose sparnuose. Spalvos buvo pilka, kastonine ir samanine zalia.
1955- aisiais pristatytas Saab 93, bet kuri laika dar buvo gaminamas ir 92B. Paskutinieji Saab 92 buvo pagaminti 1956-uju gale - 1957-uju pradzioje. Buvo galimos dvi naujos spalvos: pilkai zalia bei ochros (smelio).
Per visa gamybos laikotarpi buvo pagaminta 20128 Saab92s modeliu.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 253
- Užsiregistravo: 12 Vas 2006, 05:22
- Miestas: Vilniaus užkampis
SAAB foto kolekcija akims paganyti: http://www.flickr.com/search/?q=saab+92