Kokio motorinio rėmas? Panašus į LVZ-902, PVZ, ZIF motorinių dviračių rėmus. Šiek tiek skiriasi rėmo galinė dalis.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Atsakyta Motorinio dviračio rėmas
Moderatorius: Moderatoriai
Forumo taisyklės
Klausti daikto kainos ir diskutuoti apie kainą yra draudžiama.
Kuo aiškiau suformuluokite temos pavadinimą.
Klausti daikto kainos ir diskutuoti apie kainą yra draudžiama.
Kuo aiškiau suformuluokite temos pavadinimą.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 670
- Užsiregistravo: 23 Rgp 2010, 22:10
- Miestas: Panevėžys
Motorinio dviračio rėmas
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo D.R.P. 31 Geg 2021, 23:22, redaguota 1 kartą(us).
-
- Forumietis
- Pranešimai: 670
- Užsiregistravo: 23 Rgp 2010, 22:10
- Miestas: Panevėžys
Re: Motorinio dviračio rėmas
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 670
- Užsiregistravo: 23 Rgp 2010, 22:10
- Miestas: Panevėžys
Re: Motorinio dviračio rėmas
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8593
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Re: Motorinio dviračio rėmas
ŠDG V-72.
Šiaulių dviračių gamykla? „Vairas- 1972“?
Šiaulių dviračių gamykla? „Vairas- 1972“?
Forume rašome lietuviškai. !!!
-
- Forumietis
- Pranešimai: 631
- Užsiregistravo: 03 Sau 2011, 21:47
- Miestas: Radviliškis
Re: Motorinio dviračio rėmas
Aš ne istorikas, ir žinių daug neturiu.
Paskambinau Vairo gamyklos mopedų variklių eksperimentinio cecho darbuotojui. Buvusiam cecho direktoriaus pavaduotojui, trumpai ėjusį ir direktoriaus pareigas. Iš mano žodžių (nuotraukų el. pašte dar nematęs) pasakė, kad tai bus "samadielščikų" iš dviračių gamyklos darbas. Jo žodžiais, žmonės turėjo galimybę darbe pasinaudoti staklėmis, dažnai ir sau, ir pardavimui sukonstruodavo įdomius aparatus. Ką turima omenyje "pardavimui"? Gryna chaltūrkė. Atlyginimas ne per didelis, todėl prie jo prisidurdavo kaip galėdavo. Jei gaminys pavykdavo, padarydavo ir po keletą egzempliorių. Dabar, iš kur ŠDG ? Trafaretą pagaminti nesunku, o gamyklos logotipas priduodavo "karmos taškų". Esu kelis kartus skaitęs apie tai, kad kokio nors batų fabriko darbininkai iš parsineštų padų ir odinių dalių siūdavo batus, ir sėkmingai prekiavo, prisidurdami prie algos. Žmonės nelabai pirko. Tada išliejo ant pado užrašą "Made in Europe". Iš karto reikalai pagerėjo.
Vienu žodžiu, daugiau spėlionių. Tiesa, Vitalijus (konstruktorius) pasakė, kad motorinių dviračių būti negalėjo, nebent dviračiai. Tai ir vėl nežinau. Jei "samadielščikas" pasigamino dviratį stipresniu rėmu, ir į jį įdėjo varikliuką, tai kodėl gi negalėjo... gal galėjo taip būti.
Paskambinau Vairo gamyklos mopedų variklių eksperimentinio cecho darbuotojui. Buvusiam cecho direktoriaus pavaduotojui, trumpai ėjusį ir direktoriaus pareigas. Iš mano žodžių (nuotraukų el. pašte dar nematęs) pasakė, kad tai bus "samadielščikų" iš dviračių gamyklos darbas. Jo žodžiais, žmonės turėjo galimybę darbe pasinaudoti staklėmis, dažnai ir sau, ir pardavimui sukonstruodavo įdomius aparatus. Ką turima omenyje "pardavimui"? Gryna chaltūrkė. Atlyginimas ne per didelis, todėl prie jo prisidurdavo kaip galėdavo. Jei gaminys pavykdavo, padarydavo ir po keletą egzempliorių. Dabar, iš kur ŠDG ? Trafaretą pagaminti nesunku, o gamyklos logotipas priduodavo "karmos taškų". Esu kelis kartus skaitęs apie tai, kad kokio nors batų fabriko darbininkai iš parsineštų padų ir odinių dalių siūdavo batus, ir sėkmingai prekiavo, prisidurdami prie algos. Žmonės nelabai pirko. Tada išliejo ant pado užrašą "Made in Europe". Iš karto reikalai pagerėjo.
Vienu žodžiu, daugiau spėlionių. Tiesa, Vitalijus (konstruktorius) pasakė, kad motorinių dviračių būti negalėjo, nebent dviračiai. Tai ir vėl nežinau. Jei "samadielščikas" pasigamino dviratį stipresniu rėmu, ir į jį įdėjo varikliuką, tai kodėl gi negalėjo... gal galėjo taip būti.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 670
- Užsiregistravo: 23 Rgp 2010, 22:10
- Miestas: Panevėžys
Re: Motorinio dviračio rėmas
Ačiu Raimis už duotą kryptį , { kuria įš pradžių niekaip nepatikėjau,nebent užpurkštų raidžių sutapatinimas su Šiaulių gamykla }. Ypač dėkingas Augustinui už surinktą įnformaciją įš Šiaulių "vairo ", kuriam reikėtų įšrašyti atskirą premiją. Manau nėra Lietuvoje didesnio entuziasto motorinių dviračių klausimu.
Dabar kas liečia patį rėmą tai įškart mačiau ,kad tai kažkoks pusiau namudinis ,pusiau fabrikinis darbas , nes vamzdžių sujunginėti namie rusyje taip be tam tikrų staklių neimanoma .Esu turėjes LVZ gamybos rėmą , kuris įš toliau žiurint vizualiai nelabai skiriasi.
Rėmas manau dažytas gamyklos dažymo kameroje , raidės ir papuošimai irgi atrodo neblogai { neužpeckioti bet kaip }. Netgi po sėdyne ant rėmo vamzdžio įškaltas numeris, kaip priklauso .Tikriausiai buvo pagamintas ne vienas.
Pradinis mano klausimas skaitau ,kad įšsprestas .Augustino surinkta versija teoriškai pasitvirtina kadangi :
Žmogelis pas kurį buvo šis rėmas tarybiniais laikais ir po to prekiavo turguje su naujomis dviračių detalėmis . Tai buvo Šiaulių "vairo " ereliukų pilnas asortimentas ,mopedų variklių nujos dalys ir tt. Matomai turėjo ryšį su cechų vadovais ,o su darbininkais irgi ,kurie ir pagamino šį rėmą .
Dabar kas liečia patį rėmą tai įškart mačiau ,kad tai kažkoks pusiau namudinis ,pusiau fabrikinis darbas , nes vamzdžių sujunginėti namie rusyje taip be tam tikrų staklių neimanoma .Esu turėjes LVZ gamybos rėmą , kuris įš toliau žiurint vizualiai nelabai skiriasi.
Rėmas manau dažytas gamyklos dažymo kameroje , raidės ir papuošimai irgi atrodo neblogai { neužpeckioti bet kaip }. Netgi po sėdyne ant rėmo vamzdžio įškaltas numeris, kaip priklauso .Tikriausiai buvo pagamintas ne vienas.
Pradinis mano klausimas skaitau ,kad įšsprestas .Augustino surinkta versija teoriškai pasitvirtina kadangi :
Žmogelis pas kurį buvo šis rėmas tarybiniais laikais ir po to prekiavo turguje su naujomis dviračių detalėmis . Tai buvo Šiaulių "vairo " ereliukų pilnas asortimentas ,mopedų variklių nujos dalys ir tt. Matomai turėjo ryšį su cechų vadovais ,o su darbininkais irgi ,kurie ir pagamino šį rėmą .
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8593
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Re: Motorinio dviračio rėmas
Smagu, kad pavyko išsiaiškint. Unikalus daiktas.
Forume rašome lietuviškai. !!!
-
- Forumietis
- Pranešimai: 631
- Užsiregistravo: 03 Sau 2011, 21:47
- Miestas: Radviliškis
Re: Motorinio dviračio rėmas
Tada net gi žinau "žmogelį"... Kostas gyveno visai šalia "Vairo" gamyklos, esu pas jį buvęs. Bėda, tik kad labai neatsakingai mėgavosi alkoholiu, todėl amžiną jam atilsį.... Kai reikėjo sutvarkyti namus po mirties, sakė, kad visas rūsys, ir du namo aukštai buvo sausai prikišti mopedų dalių. Aš tokius žodžius vadinu "tempėjais". Dirbdami valdišką darbą negalėjo pareiti namo ko nors neprigriebę. Jei sankaba į kišenę netelpa, tai nors saują varžtų įsideda. Taip ir gyveno...
-
- Forumietis
- Pranešimai: 564
- Užsiregistravo: 06 Geg 2004, 12:46
- Miestas: Vilnius
Re: Motorinio dviračio rėmas
Tatai galima pavadinti tarybine Enšteino reliatyvumo teorijos atmaina:
Teorija otnositelnosti: otnositj što nibutj domoj . (čia rusiškai lietuviškom raidėm)
Teorija otnositelnosti: otnositj što nibutj domoj . (čia rusiškai lietuviškom raidėm)
-
- Forumietis
- Pranešimai: 279
- Užsiregistravo: 19 Kov 2008, 21:01
- Miestas: Vilnius
Re: Motorinio dviračio rėmas
Labai abejoju dėl savadarbio versijos:
1. Kam savadarbiui gaminti logotipų trafaretus.
2. Ar buvo Vairo gaminių su tokiais galinių ratų tvirtinimais ir kitomis, motorinio rėmui būdingomis dalimis?
3. Labai jau rėmas panašus į LVZ 902.
Manau, kad tai dalis nežinomos "Šiaulių Vairo" istorijos: galimai tai ekspermentinio motorinio dviračio rėmas. Gal tokį motodviratį, paėmę pavyzdį iš Lvovo, Penzos, Rygos dviračių gamyklų, planavo gaminti Šiauliuose. Kaip pavyzdys paimti ukrainietiški motodviračiai ir truputi pakeista (tech. dokumentuose turbūt vyravo frazės: patobulinta, pagerinta, pakeista). Vyskas vyko apie 1972 metus, todėl ir modelis pavadintas ŠDG V72. Vėliau kažkas turbūt nepavyko ir projektas liko tik projektu.
Čia subjektyvi mano nuomonė.
1. Kam savadarbiui gaminti logotipų trafaretus.
2. Ar buvo Vairo gaminių su tokiais galinių ratų tvirtinimais ir kitomis, motorinio rėmui būdingomis dalimis?
3. Labai jau rėmas panašus į LVZ 902.
Manau, kad tai dalis nežinomos "Šiaulių Vairo" istorijos: galimai tai ekspermentinio motorinio dviračio rėmas. Gal tokį motodviratį, paėmę pavyzdį iš Lvovo, Penzos, Rygos dviračių gamyklų, planavo gaminti Šiauliuose. Kaip pavyzdys paimti ukrainietiški motodviračiai ir truputi pakeista (tech. dokumentuose turbūt vyravo frazės: patobulinta, pagerinta, pakeista). Vyskas vyko apie 1972 metus, todėl ir modelis pavadintas ŠDG V72. Vėliau kažkas turbūt nepavyko ir projektas liko tik projektu.
Čia subjektyvi mano nuomonė.