Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Porsche356 ir Austin modeliu restauracija
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
Vyrai, nepykit, bet stengiuosi dėti, kiek įmanoma, iš eilės. Tas sparnas kaip matote yra kažkoks neaiškus. Kai pradėjau lupti dažus užkabinau su atsuktuvu.....nulupau pusę sparno. Pasirodo, kažkas jį buvo nulipdęs iš epoksidkės ir stiklo pluošto. Yra ta fotkė pačioje pradžioje.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
Kaip nuvalyti tokį dugną???????? . Supratau tik tiek, kad geriausia grandyti sausu būdu. Naudojau peilį, užgaląstą metalo pjūklą ir šiaip kas po ranka papuolė. Užbaigti galima vieliniu šepečiu, po to švitriniu popieriumi.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 694
- Užsiregistravo: 31 Sau 2005, 18:28
- Miestas: Kaunas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
Jeigu teisingai suskaičiavau-apie 1300 valandų gryno darbo. Kavos gėrimas ir parūkymai neįskaičiuoti . Aišku reikia atminti tai, kad čia pirmas mano darbas. Trūkumas patyrimo. Ir mašiniukas sakyčiau nebuvo labai supuvęs: kapotas ir variklio dangtis be rūdžių, palyginti gerame stovyje galiniai sparnai ir galinė panelė. Internete radau projektų kur vyrai iš tikro daro stebuklus: kapotą "operuoja gabalais" ir pan. Šio modelio poršai yra labai specifiniai, labai turi sekti formų perėjimus. Viskas turi atrodyti tobulai kaip vandens laše. Man tikrai ne viską pavyko padaryti taip kaip turi būti.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
-
- moderatorius
- Pranešimai: 1967
- Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
- Miestas: Vilnius
O kodel nesugalvojai pasinaudoti smeliasrove?Nebuvo galimybiu ar kad netinka?Black rašė:Kaip nuvalyti tokį dugną???????? . Supratau tik tiek, kad geriausia grandyti sausu būdu. Naudojau peilį, užgaląstą metalo pjūklą ir šiaip kas po ranka papuolė. Užbaigti galima vieliniu šepečiu, po to švitriniu popieriumi.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
Dėl smėliasrovės buvau perspėtas kai lankiausi pas restauratorių Stokholme, kad po to nebeįmanoma smėlio išprašyti iš kai kurių ertmių. Ir jis (to vyruko vardas Lasse) buvo 1000 kartų teisus. O aš jo nepaklausiau. Laimė, kad aš buvau pasidaręs tokį primityvų manipuliatorių ir galėjau sukti kėbulą kaip kepamą jautį. Naudojau ir dulkių siurblį, ir suspaustą orą - patikėkite, 100% išvalyti nebeįmanoma. Bet kita vertus, įsisenėjusių ir sukietėjusių rūdžių niekas kitas taip idealiai neišvalo kaip smėlio srautas. Bet kai reikalas pakrypsta prie įvairių smalinių dangų mano smėliasrovė bejėgė. 8 atmosferos turbūt per silpnai. Prie šios temos aš dar prieisiu su foto. Ačiū už pastabą. Taip lengviau temą gvildenti kai yra konkretus klausimas.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1207
- Užsiregistravo: 21 Sau 2006, 18:18
- Miestas: Kaunas
Black rašė:Pamiršau pasakyti, kad dariau viską pats nuo pradžios iki galo. Taip pat ir dažymą. Variklio ir transmisijos nereikėjo remontuoti, tik plauti, grandyti, šveisti, padažyti.
Spaudžiu dėšinę Matyti, kad į darbą įdėta daug meilės ir kantrybės, o dar labiau pagirtina, kad viską atlikot pats.
O beje, saloną irgi pats siuvot ?
Gaz 21 US Export 1966 Pofka 8 61387227
Tarpininkavimo paslaugos. Kaunas
Tarpininkavimo paslaugos. Kaunas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
Ačiū, Pofka1, tikrai vertinu tavo pagarbą. O kalbant apie saloną tai tiesą sakant teko paplušėti ir prie to. Sėdynės ir prietaisų skydelio apdangalas paliko tie patys, o durelių apmušimai, galiniai šonų apmušimai ir galinio lango panelės skydas yra 100% mano gamyba. Apmušta natūralia baldine oda. Pirkau iš Šiaulių "Stumbro" . Spalva priderinta pagal užsakymą. Vieno kvadratinio metro kaina - 120Lt su PVM. Na, o kiliminė danga buvo savininkės užsakyta iš Vokietijos "PORSCHE GERMANY".
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.